Listy produktów pochodzenia rosyjskiego – tworzy je AF.agency
  • 0
  • 1
10.03.2022

Listy produktów pochodzenia rosyjskiego – tworzy je AF.agency

Kosmetyki, ubrania czy artykuły spożywcze – to tylko niektóre kategorie produktów, które pochodzą z Rosji i są dostępne na polskim rynku. W obecnej sytuacji bardzo wielu konsumentów chce znać nazwy tych produktów oraz wiedzieć, w jakich sklepach się znajdują, aby świadomie ich nie kupować. W tym pomoże im Shoplify – narzędzie stworzone przez AF.agency.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2022

„W T-Mobile teraz ma znaczenie” – startuje wizerunkowa kampania w nowej platformie komunikacji

W świecie dynamicznych zmian i ciągłej niepewności planowanie przyszłości staje się wyjątkowo trudne, a czasem wręcz niemożliwe. Dlatego T‑Mobile zachęca do szukania i celebrowania ważnych momentów każdego dnia. 9 marca marka rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem „Teraz ma znaczenie”. Pokazuje w niej, jak niezwykła może być codzienność i jak każda chwila może stać się piękna, jeżeli tylko nadamy jej znaczenie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2022

Duże wzrosty nastrojów w handlu. Luty lepszy od prognoz. Badanie danych M/platform

Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego miesiąca – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez M/platform. Wskaźnik wyprzedzający (NHT+1) na marzec wyniósł natomiast 49,9 pkt i był wyższy o 19,9 pkt. od przewidywań na luty.