Spędzamy więcej czasu w domu, kupujemy mniej gadżetów erotycznych. Co Polacy zamawiają w Internecie?
  • 0
  • 1
9.03.2022

Spędzamy więcej czasu w domu, kupujemy mniej gadżetów erotycznych. Co Polacy zamawiają w Internecie?

W 2021 r. Polacy kupowali telefony i komputery, szukali najlepszych kaw i herbat oraz urządzali wnętrza. Czym jeszcze interesowali się konsumenci w e-sklepach w ubiegłym roku? Co sprzedawało się gorzej? IdoSell przedstawia swoje dane.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2022

Duże wzrosty nastrojów w handlu. Luty lepszy od prognoz. Badanie danych M/platform

Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego miesiąca – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez M/platform. Wskaźnik wyprzedzający (NHT+1) na marzec wyniósł natomiast 49,9 pkt i był wyższy o 19,9 pkt. od przewidywań na luty.

8 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2022

AdAid.eu – platforma łącząca ukraińskich specjalistów z przemysłem kreatywnym UE

Ruszyła platforma wspierająca ukraińskich specjalistów od komunikacji marketingowej, będąca wspólną inicjatywą organizacji branżowych z krajów UE. W związku z tragedią, jakiej doświadcza dziś Ukraina, środowisko reklamowe w ramach inicjatywy AdAid.eu chce zaoferować wsparcie poprzez ułatwienie Ukraińcom znalezienia ofert współpracy w krajach UE oraz kontaktu z firmami: agencjami reklamowymi, mediowych, firmami produkcyjnymi, działami marketingu, komunikacji i PR po stronie klienta oraz innymi podmiotami z branży kreatywnej.