Espresso

1 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2022

Branża komunikacji marketingowej chce zatrudniać i szkolić osoby z Ukrainy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wsparte przez agencje członkowskie i partnerów tworzy portal z ofertami pracy w branży dla mieszkańców i uchodźców z Ukrainy. Znajdą się na nim ogłoszenia agencji, podmiotów z sektora, ale także innych branż powiązanych z komunikacją marketingową. Strona będzie agregowała ogłoszenia z rynku polskiego i rynków zagranicznych. Portal ruszy w pierwszym tygodniu marca.

28 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2022

Najważniejsze trendy kształtujące kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next”

Ponad miliard użytkowników na całym świecie poszukuje na TikToku rozrywki, dzieli się codziennymi radościami, uczy nowych rzeczy i dyskutuje na ważne społecznie tematy. Platforma przeanalizowała, które kategorie treści cieszą się największą popularnością i jakie trendy będą kształtowały kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next” zawiera także pakiet case studies i wskazówki, które mają ułatwić reklamodawcom prowadzenie kampanii i osiąganie wyników.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2022

Bricomarche wybrało w przetargu Kamikaze do obsługi w social media

Sieć supermarketów budowlano-dekoracyjnych Bricomarche rozpoczyna współpracę z Kamikaze. Agencja została wybrana w przetargu. Zakres wspólnych działań obejmuje całość komunikacji social media, której głównym elementem jest współpraca z influencerami – ekspertami marki. Zostali nimi Joanna Marciniak-Wróblewska oraz Marek Suchocki. Działania zaplanowane na 2022 r. mają na celu wzmocnienie świadomości marki na rynku oraz pozyskanie nowych klientów.

Poprzednie Następne