0 9 0 0 0 8.03.2022Wyniki badania Mediapanel za luty 2022 r.Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za luty 2022 r.
0 9 0 0 0 8.03.2022„Dziewczynki mogą wszystko” – Lego rozpoczyna kampanię, która ma inspirować rodziców do myślenia o dzieciach niezależnie od stereotypów związanych z płciąMarka Lego rozpoczęła w Polsce kampanię „Dziewczynki mogą wszystko”. Udział w niej bierze m.in. Martyna Wojciechowska. Działania mają zainspirować rodziców do myślenia o dzieciach niezależnie od stereotypów związanych z płcią.
1 1 0 0 0 8.03.2022Nowa aranżacja piosenki Anny Jantar w reklamie marki Łowicz – „Dżem – wspomnienie lata”Marka Łowicz rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której wykorzystuje melodie znanych utworów. Tym razem zaaranżowała piosenkę „Tyle słońca w całym mieście” Anny Jantar do promocji dżemu.
0 1 0 0 0 8.03.2022Zamawiajcie artykuły na ukraińskich portalach – zachęca europejskich reklamodawców WhitePressPlatforma content i influencer marketingu WhitePress zachęca europejskich reklamodawców do zamawiania artykułów na ukraińskich portalach i wspierania wolnych mediów na Wschodzie. Środki ze sprzedaży tych artykułów za cały marzec zostaną przekazane na rzecz ukraińskiej fundacji.
0 1 0 0 0 8.03.2022Group One wycofuje się z rynku rosyjskiegoNiezależna grupa komunikacyjna Group One poinformowała o wycofaniu swoich biznesów z Rosji. Tym samym należąca do grupy spółka SalesTube Russia zamyka działalność.
0 1 0 0 0 8.03.2022Zgłoś trolla – aplikacja do zgłaszania podejrzanych treściNieagencja i Brand24 w partnerstwie z Zenbox.pl uruchomiły stronę Zglostrolla.pl. To prosta aplikacja, która pozwala na zgłaszanie podejrzanych treści – dezinformacji, fake newsów i kłamstw.
0 1 0 0 0 7.03.2022Konkurs Genius Universitatis 2022 – można zgłaszać kreatywne kampanie szkół wyższychWystartowała X edycja Genius Universitatis – otwartego konkursu marketingowego dla uczelni. Ma pokazać ich najlepsze działania reklamowe. Konkurs adresowany jest do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny.
2 1 0 0 0 7.03.2022Coca-Cola Creations – rusza globalna platforma innowacjiCoca-Cola zaprezentowała nową globalną platformę innowacji – Coca-Cola Creations. Wraz z nią pojawił się pierwszy produkt z limitowanej edycji, czyli Coca-Cola Starlight.
0 1 0 0 0 7.03.2022 Aktualizacja: 12:5908.03.2022Robert Lewandowski kończy współpracę z HuaweiOd 2015 r. Robert Lewandowski był ambasadorem marki Huawei. Jak podaje „Business Insider”, piłkarz zerwał współpracę, ponieważ chińska firma ma wspierać Rosję w wojnie z Ukrainą.
0 1 0 0 0 7.03.2022Zmieńmy system zakupu mediów – apeluje chief brand officer P&GMarc Pritchard, chief brand officer P&G, wezwał do wprowadzenia innowacji, aby skutecznie zakończyć proces zakupu mediów z góry. Jego zdaniem trzeba wyeliminować zwłaszcza przesadzone szacunki i gwarancje dotyczące odbiorców. Celem ma być stworzenie wydajniejszego rynku, który zakończy problem nadmiernej częstotliwości reklam i poprawi wrażenia konsumenta.