0 3 0 8.09.2022Natalia Kaczmarek na muralu w ramach kampanii New BalanceNew Balance kontynuuje globalną kampanię „We got now”. Jej lokalną twarzą jest Natalia Kaczmarek. Mistrzyni olimpijska i dwukrotna medalistka ostatnich Mistrzostw Europy pojawiła się właśnie na wielkoformatowym muralu na warszawskiej Pradze.
0 1 0 7.09.2022Marcin Kydryński ambasadorem inicjatywy Rossmanna „Czujesz Klimat?”Marcin Kydryński, dziennikarz muzyczny, podróżnik, fotograf został drugim, po Arturze Rojku, ambasadorem akcji „Czujesz Klimat?” Rossmanna.
0 1 0 7.09.202222 września rozpoczyna się Insummit – największy festiwal insightów i innowacji w Europie Centralnej22 i 23 września w warszawskim centrum Koneser odbędzie się Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji. Na festiwalowych scenach wystąpi blisko 150 twórców i twórczyń, a w programie znalazło się pond 90 wystąpień, paneli oraz dyskusji.
0 2 0 7.09.2022Wyborowa zachęca do wyłączenia spinyW najnowszej kampanii marka wódki Wyborowa manifestuje spontaniczność i naturalność. Zachęca do wyłączenia spiny i włączenia trybu spotkań na imprezach-domówkach.
0 2 0 7.09.2022Wskaźnik barometru nastrojów konsumenckich w Polsce spadł w sierpniu po raz kolejny – badanie GfKPo raz ostatni słabsze nastroje nad Wisłą zanotowano w miesiącu wybuchu pandemii – marcu 2020 r. Lekkie odbicie nastąpiło w przypadku średniej dla Unii Europejskiej, gdzie po wielomiesięcznej serii spadków, barometr poprawił notowania.
1 3 0 7.09.2022Dawid Podsiadło i Robert Makłowicz w kampanii Credit Agricole promującej aplikację mobilnąCredit Agricole rusza z kampanią reklamową opartą na nowej platformie komunikacyjnej. Pierwszy spot promuje nową aplikację bankową CA24 Mobile. Obok Dawida Podsiadły występuje w nim Robert Makłowicz.
2 1 0 7.09.2022Intel z globalną kampanią przypominającą dźwiękowe logo markiKampania Intela zatytułowana „How Wonderful Is That?” przypomina konsumentom znane dźwiękowe logo, tzw. bonga. Pokazuje przy tym znaczenie marki, której produkty napędzają różne technologie – nie tylko procesory w komputerach PC.
1 3 0 7.09.2022Kampania Estée Lauder promująca pewność siebie wśród PolekWe wrześniu 2022 r. ruszył projekt „JEstéem sobą”, który ma łączyć i wspierać kobiety niezależnie od ich celów, planów na przyszłość, sytuacji życiowej czy priorytetów. Estée Lauder chce wspierać pewność siebie kobiet nie tylko poprzez produkty, które oferuje. Również poprzez bycie częścią społeczności i realne działania.
2 1 0 7.09.2022321Sprzedane.pl promuje się spotami podobnymi do audiobooków w kampanii radiowejNa początku września ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki 321Sprzedane.pl. Przygotowane na potrzeby projektu spoty nawiązują formą do popularnych słuchowisk radiowych. Do współpracy przy projekcie został zaproszony aktor Wiktor Zborowski.
1 1 0 7.09.2022Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline Lash Sensational Sky HighTusz Maybelline Lash Sensational Sky High wyprzedaje się w tym roku dzięki chwytliwej kampanii w aplikacji TikTok. Idąc za ciosem, L’Oreal Polska promuje go kampanią z udziałem piosenkarki Bryskiej.