Duże wzrosty nastrojów w handlu. Luty lepszy od prognoz. Badanie danych M/platform
  • 0
  • 1
9.03.2022

Duże wzrosty nastrojów w handlu. Luty lepszy od prognoz. Badanie danych M/platform

Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego miesiąca – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez M/platform. Wskaźnik wyprzedzający (NHT+1) na marzec wyniósł natomiast 49,9 pkt i był wyższy o 19,9 pkt. od przewidywań na luty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2022

8 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2022

AdAid.eu – platforma łącząca ukraińskich specjalistów z przemysłem kreatywnym UE

Ruszyła platforma wspierająca ukraińskich specjalistów od komunikacji marketingowej, będąca wspólną inicjatywą organizacji branżowych z krajów UE. W związku z tragedią, jakiej doświadcza dziś Ukraina, środowisko reklamowe w ramach inicjatywy AdAid.eu chce zaoferować wsparcie poprzez ułatwienie Ukraińcom znalezienia ofert współpracy w krajach UE oraz kontaktu z firmami: agencjami reklamowymi, mediowych, firmami produkcyjnymi, działami marketingu, komunikacji i PR po stronie klienta oraz innymi podmiotami z branży kreatywnej.