Młodzi marzą o świecie bez ściemy. Badanie IQS - Marketing przy Kawie
Młodzi marzą o świecie bez ściemy. Badanie IQS
  • 0
  • 1
10.03.2022

Młodzi marzą o świecie bez ściemy. Badanie IQS

Nie wierzą politykom. Są przekonani, że reklamy kłamią. Większość z nich nie czuje się gorsza, gdy nie ma tego, co ich znajomi. Głód autentyzmu jest silny jak nigdy wcześniej – pokazuje najnowsza edycja badań „Świat młodych”, zrealizowana przez agencję badawczą IQS,

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55059 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 marca 2022

9 marca 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2022

„W T-Mobile teraz ma znaczenie” – startuje wizerunkowa kampania w nowej platformie komunikacji

W świecie dynamicznych zmian i ciągłej niepewności planowanie przyszłości staje się wyjątkowo trudne, a czasem wręcz niemożliwe. Dlatego T‑Mobile zachęca do szukania i celebrowania ważnych momentów każdego dnia. 9 marca marka rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem „Teraz ma znaczenie”. Pokazuje w niej, jak niezwykła może być codzienność i jak każda chwila może stać się piękna, jeżeli tylko nadamy jej znaczenie.