Najpopularniejsze w radiu są spoty półminutowe, rośnie udział krótszych reklam. Analiza I Love Radio
  • 0
  • 1
28.02.2022

Najpopularniejsze w radiu są spoty półminutowe, rośnie udział krótszych reklam. Analiza I Love Radio

W 2021 r. najpopularniejsze wśród reklamodawców radiowych były spoty 30-sekundowe. Stanowiły ponad połowę wszystkich wyemitowanych reklam. Coraz popularniejsze są wśród marek kopie krótsze, m.in. 15-sekundowe, których udział wynosi 30% – wynika z analizy I Love Radio na podstawie danych Kantar Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2022

Najważniejsze trendy kształtujące kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next”

Ponad miliard użytkowników na całym świecie poszukuje na TikToku rozrywki, dzieli się codziennymi radościami, uczy nowych rzeczy i dyskutuje na ważne społecznie tematy. Platforma przeanalizowała, które kategorie treści cieszą się największą popularnością i jakie trendy będą kształtowały kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next” zawiera także pakiet case studies i wskazówki, które mają ułatwić reklamodawcom prowadzenie kampanii i osiąganie wyników.