Dwa charytatywne bloki reklamowe na rzecz Ukrainy – wyemituje je wspólnie 168 stacji radiowych - Marketing przy Kawie
Dwa charytatywne bloki reklamowe na rzecz Ukrainy – wyemituje je wspólnie 168 stacji radiowych
  • 0
  • 1
9.03.2022

Dwa charytatywne bloki reklamowe na rzecz Ukrainy – wyemituje je wspólnie 168 stacji radiowych

14 marca nadane zostaną dwa specjalne charytatywne bloki reklamowe na rzecz pomocy mieszkańcom Ukrainy. Wyemituje je wspólnie 168 stacji radiowych: ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych działających w ramach porozumienia I Love Radio.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55217 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2022

Duże wzrosty nastrojów w handlu. Luty lepszy od prognoz. Badanie danych M/platform

Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego miesiąca – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez M/platform. Wskaźnik wyprzedzający (NHT+1) na marzec wyniósł natomiast 49,9 pkt i był wyższy o 19,9 pkt. od przewidywań na luty.