LPP dokona pełnego odpisu wartości wszystkich aktywów, jakie znajdują się na terytorium Ukrainy
  • 0
  • 1
28.02.2022

LPP dokona pełnego odpisu wartości wszystkich aktywów, jakie znajdują się na terytorium Ukrainy

W związku z agresją Rosji na Ukrainę polska firma LPP, do której należą m.in. marki Reserved, Mohito czy House, poinformowała, że dokona pełnego odpisu wartości wszystkich aktywów, jakie znajdują się na terytorium naszego wschodniego sąsiada. Łączna wartość odpisu wyniesie około 270 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51881 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

28 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2022

Najważniejsze trendy kształtujące kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next”

Ponad miliard użytkowników na całym świecie poszukuje na TikToku rozrywki, dzieli się codziennymi radościami, uczy nowych rzeczy i dyskutuje na ważne społecznie tematy. Platforma przeanalizowała, które kategorie treści cieszą się największą popularnością i jakie trendy będą kształtowały kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next” zawiera także pakiet case studies i wskazówki, które mają ułatwić reklamodawcom prowadzenie kampanii i osiąganie wyników.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2022

Bricomarche wybrało w przetargu Kamikaze do obsługi w social media

Sieć supermarketów budowlano-dekoracyjnych Bricomarche rozpoczyna współpracę z Kamikaze. Agencja została wybrana w przetargu. Zakres wspólnych działań obejmuje całość komunikacji social media, której głównym elementem jest współpraca z influencerami – ekspertami marki. Zostali nimi Joanna Marciniak-Wróblewska oraz Marek Suchocki. Działania zaplanowane na 2022 r. mają na celu wzmocnienie świadomości marki na rynku oraz pozyskanie nowych klientów.