Espresso - Strona 351 z 5490 - Marketing przy Kawie

Espresso

1 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.04.2022

Drogie paliwo zniechęca Polaków do jazdy autem – wynika z badania GfK

Polscy konsumenci spodziewają się kolejnych podwyżek cen. W szczególności obawiają się większych wydatków na paliwo, energię elektryczną oraz gaz. Blisko połowa rodaków zakłada, że cena paliwa docelowo osiągnie lub przekroczy 10 zł za litr. Jednak już teraz badani deklarują, że w odpowiedzi na rosnące stawki ograniczą jazdę samochodem do niezbędnego minimum. Takie dane płyną z raportu „Current Consumer Mood”, zrealizowanego przez GfK w marcu 2022 r.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.04.2022

Burda Media Polska przejmuje działalność medialną Grupy Edipresse w Polsce

Burda Media Polska i Edipresse Group sfinalizowały umowę sprzedaży wydawnictwa Edipresse Polska. Burda Media Polska przejmie multimedialne i cyfrowe portfolio Edipresse Polska, w skład którego wchodzą popularne serwisy dla kobiet, m.in. Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl i czasopisma „Prawdziwe Historie” oraz dwutygodniki „Viva” i „Party” (łącznie 13 tytułów). Zawarcie umowy przyrzeczonej poprzedziła zgoda prezesa UOKiK.

31 marca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2022

Wybuch wojny nie załamał nastrojów konsumenckich w Polsce – badanie GfK

W marcu 2022 r. firma GfK odnotowała w Polsce minimalny spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Wybuch wojny na Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł już odzwierciedlenie w obawach dotyczących przyszłości. Bardziej niż przed miesiącem martwi nas np. przyszła sytuacja gospodarcza kraju. Wartość tego wskaźnika spadła w stosunku do lutego o ponad 7 p.p.

30 marca 2022

Poprzednie Następne