„Nic nie musisz. Wszystko możesz”. Startuje największa kampania wizerunkowa w historii polskiego producenta rowerów Kross
  • 1
  • 5
31.03.2022

„Nic nie musisz. Wszystko możesz”. Startuje największa kampania wizerunkowa w historii polskiego producenta rowerów Kross

1 kwietnia ruszy największa w historii marki Kross międzynarodowa kampania wizerunkowa. Hasłem „Nic nie musisz. Wszystko możesz” polski producent rowerów chce zmotywować do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję, a przy okazji przeżywania emocji na rowerze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2022

Wybuch wojny nie załamał nastrojów konsumenckich w Polsce – badanie GfK

W marcu 2022 r. firma GfK odnotowała w Polsce minimalny spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Wybuch wojny na Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł już odzwierciedlenie w obawach dotyczących przyszłości. Bardziej niż przed miesiącem martwi nas np. przyszła sytuacja gospodarcza kraju. Wartość tego wskaźnika spadła w stosunku do lutego o ponad 7 p.p.