P&G przeprasza za reklamę na chiński rynek
P&G przeprasza za reklamę na rynek chiński, w której twierdzi, że kobiety pachną gorzej niż mężczyźni
  • 0
  • 1
30.03.2022

P&G przeprasza za reklamę na rynek chiński, w której twierdzi, że kobiety pachną gorzej niż mężczyźni

Amerykański gigant branży dóbr konsumpcyjnych Procter & Gamble przeprosił za infografikę zamieszczoną na chińskim WeChacie. Towarzyszyło jej hasło: „Kobiece stopy pachną pięć razy gorzej niż męskie. Jeśli w to nie wierzysz, powąchaj” oraz kilka niepotwierdzonych teorii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 marca 2022