Burda Media Polska przejmuje działalność medialną Grupy Edipresse w Polsce
  • 0
  • 1
1.04.2022

Burda Media Polska przejmuje działalność medialną Grupy Edipresse w Polsce

Burda Media Polska i Edipresse Group sfinalizowały umowę sprzedaży wydawnictwa Edipresse Polska. Burda Media Polska przejmie multimedialne i cyfrowe portfolio Edipresse Polska, w skład którego wchodzą popularne serwisy dla kobiet, m.in. Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl i czasopisma „Prawdziwe Historie” oraz dwutygodniki „Viva” i „Party” (łącznie 13 tytułów). Zawarcie umowy przyrzeczonej poprzedziła zgoda prezesa UOKiK.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2022

Wybuch wojny nie załamał nastrojów konsumenckich w Polsce – badanie GfK

W marcu 2022 r. firma GfK odnotowała w Polsce minimalny spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Wybuch wojny na Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł już odzwierciedlenie w obawach dotyczących przyszłości. Bardziej niż przed miesiącem martwi nas np. przyszła sytuacja gospodarcza kraju. Wartość tego wskaźnika spadła w stosunku do lutego o ponad 7 p.p.