Maja Włoszczowska i Jakub Wesołowski w akcji „Czas na rower!” marki Kross
  • 0
  • 1
14.04.2021

Maja Włoszczowska i Jakub Wesołowski w akcji „Czas na rower!” marki Kross

Polski producent rowerów Kross rozpoczął akcję, w ramach której będzie zachęcał Polaków do aktywnego spędzania czasu na rowerze oraz przekonywał, że ten pojazd może być regularnym środkiem transportu w mieście. Ambasadorem akcji został Jakub Wesołowski. Dołącza do Mai Włoszczowskiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 kwietnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2021

Popularność programów informacyjnych w regionach. „Fakty” najsilniejsze w województwie opolskim, „Wiadomości” na Podlasiu – analiza Wavemakera

Choć pandemia napędziła zapotrzebowanie na informacje, widownia głównych wydań programów newsowych największych nadawców lekko się skurczyła w I kwartale 2021 r. „Wiadomości” i „Fakty” z różnym powodzeniem radzą sobie w poszczególnych województwach Polski. Program TVP najwięcej stracił w dolnośląskim, a zyskał w pomorskim, podczas gdy TVN-u – mocno tracił w lubuskim, a zyskiwał w opolskim. „Wydarzenia” Polsatu osłabiły się w minionym kwartale w większości województw, za to mocno zyskały w mazowieckim – pokazuje analiza Wavemakera na podstawie danych Nielsena.

13 kwietnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.04.2021

Specjalna edycja IAB HowTo – trzy dni z SEM, e-retail i gamingiem

Podczas konferencji IAB HowTo Days, która odbędzie się 20–22 kwietnia, eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się, jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią Covid-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się wykorzystywać je w codziennej pracy.