Maja Włoszczowska i Jakub Wesołowski w akcji „Czas na rower!” marki Kross
  • 0
  • 1
14.04.2021

Maja Włoszczowska i Jakub Wesołowski w akcji „Czas na rower!” marki Kross

Polski producent rowerów Kross rozpoczął akcję, w ramach której będzie zachęcał Polaków do aktywnego spędzania czasu na rowerze oraz przekonywał, że ten pojazd może być regularnym środkiem transportu w mieście. Ambasadorem akcji został Jakub Wesołowski. Dołącza do Mai Włoszczowskiej.

Polacy przesiedli się na rowery. Boom na dwa kółka, który na dobre zaczął się przed rokiem, trwa w najlepsze. Rodzinne weekendowe wyprawy czy rower zamiast komunikacji miejskiej to nowa polska rzeczywistość. W dobie pandemii to właśnie rower pozostaje bezpiecznym i przynoszącym zdrowotne korzyści środkiem transportu. Kross włącza się w ten ogólnonarodowy trend. Wraz z Mają Włoszczowską oraz Jakubem Wesołowskim zachęca do przesiadki na rower bądź odkrycia go na nowo.

Celem akcji jest inspirowanie Polaków do aktywnego wypoczynku oraz pokazanie, że najlepszym sposobem na zwiedzanie Polski i odkrywanie nowych miejsc jest właśnie perspektywa roweru. Dotyczy to zarówno krótkich wypraw, nawet niedaleko od domu oraz tych dłuższych, w gronie rodziny i znajomych. Rower może być także doskonałym środkiem transportu podczas codziennych dojazdów do pracy lub szkoły. Ambasadorzy marki i eksperci firmy będą w czasie wypraw odwiedzać malownicze zakątki Polski. Pierwszą z nich zaplanowano na połowę kwietnia, kolejne zostaną zorganizowane w maju, czerwcu oraz lipcu.

Podczas tych wypraw ambasadorzy:

  • przedstawią pomysły na rowerowe wyprawy,
  • podpowiedzą, gdzie znaleźć najlepsze i najciekawsze trasy,
  • poradzą, jak przygotować się do wspólnych wypraw.

Obecność Mai Włoszczowskiej oraz Jakuba Wesołowskiego w akcji Krossa ma zachęcać rowerowych fanów do odkrywania nowych miejsc i czerpania przyjemności z jazdy na rowerze. Ze względu na obecne regulacje akcja będzie się toczyć przede wszystkim w social media, na facebookowych oraz instagramowych profilach marki i ambasadorów. Tam też będzie można obejrzeć relacje online oraz filmy z akcji.

  • 1
Kross

Kross z Mają Włoszczowską i Jakubem Wesołowskim zachęcają do rowerowych wypraw

14 kwietnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2021

Popularność programów informacyjnych w regionach. „Fakty” najsilniejsze w województwie opolskim, „Wiadomości” na Podlasiu – analiza Wavemakera

Choć pandemia napędziła zapotrzebowanie na informacje, widownia głównych wydań programów newsowych największych nadawców lekko się skurczyła w I kwartale 2021 r. „Wiadomości” i „Fakty” z różnym powodzeniem radzą sobie w poszczególnych województwach Polski. Program TVP najwięcej stracił w dolnośląskim, a zyskał w pomorskim, podczas gdy TVN-u – mocno tracił w lubuskim, a zyskiwał w opolskim. „Wydarzenia” Polsatu osłabiły się w minionym kwartale w większości województw, za to mocno zyskały w mazowieckim – pokazuje analiza Wavemakera na podstawie danych Nielsena.

13 kwietnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.04.2021

Specjalna edycja IAB HowTo – trzy dni z SEM, e-retail i gamingiem

Podczas konferencji IAB HowTo Days, która odbędzie się 20–22 kwietnia, eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się, jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią Covid-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się wykorzystywać je w codziennej pracy.