4 1 0 0 0 24.03.2021Fundacja Panoptykon w ramach kampanii społecznej wysyła dziennikarzom pisma o inwigilacjiFundacja Panoptykon ruszyła z kampanią społeczną „Podsłuch jak się patrzy”. Upomina się w niej o kontrolę nad działaniami służb i policji.
0 1 0 0 0 24.03.2021Maleje liczba Polaków, którzy obawiają się utraty pracy na skutek pandemii. Badanie „Global State of the Consumer Tracker” DeloittePolacy coraz mniej martwią się o bieżące opłacanie zobowiązań finansowych, ale z rosnącym niepokojem patrzą w przyszłość. Nieco ponad jedna czwarta z nas obawia się o uregulowanie nadchodzących płatności, ale spłata kredytów to już powód do obaw dla 61 proc. Najnowsza edycja badania Deloitte „Global State of the Consumer Tracker” pokazuje, że na stabilnym poziomie utrzymuje się ogólny poziom obaw Polaków związanych z pandemią. Opracowany przez firmę indeks niepokoju w ciągu miesiąca spadł o 1 p.p. i obecnie wynosi -1 proc. W Europie bardziej od nas zaniepokojeni są tylko Irlandczycy i Włosi.
0 2 0 0 0 24.03.2021Rynek dóbr luksusowych w Polsce z powodu pandemii skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – podaje KPMG w PolsceZ powodu pandemii rynek dóbr luksusowych w Polsce skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – wynika z raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja XI” KPMG w Polsce. Osiągnął wartość 24 mld zł. Największy segment rynku – samochody luksusowe i premium, okazał się relatywnie odporny na skutki pandemii. Z kolei segment luksusowych hoteli i spa skurczył się o połowę.
0 1 0 0 0 24.03.2021Facebook aktualizuje rozwiązania kontroli bezpieczeństwa marki i narzędzia do ochrony praw autorskichFacebook, rozbudowując mechanizmy bezpieczeństwa marek, aktualizuje aplikację „Prawa autorskie do znaków towarowych i reklam”. Chce w ten sposób dostarczyć reklamodawcom narzędzie lepiej dostosowane do ich potrzeb biznesowych, a użytkownikom dać dostęp do wysokiej jakości treści.
0 1 0 0 0 24.03.2021Grześki wybrały Brand Bridge do obsługi w InternecieMarka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach internetowych agencji Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 23.03.2021Raport „RODO w e-commerce” – Da Vinci Studio bierze pod lupę sklepy internetowe25 maja 2021 r. miną trzy lata od wprowadzenia przepisów RODO. Działająca w branży IT firma Da Vinci Studio postanowiła wziąć pod lupę 300 polskich sklepów internetowych i sprawdzić, jak radzą sobie z realizowaniem dyrektyw z zakresu ochrony danych osobowych. W tym celu przeprowadzono badanie, którego efektem jest raport „RODO w e-commerce”.
0 3 0 0 0 23.03.2021Większość reklamodawców zamierza zwiększyć w tym roku budżety na influencer marketing – pokazuje raport Reachablogger.plNakłady na influencer marketing w Polsce w 2021 r. najprawdopodobniej mocno wzrosną – wynika z raportu „Polski rynek influencer marketingu 2021”, przygotowanego na podstawie badania przeprowadzone w lutym przez platformę Reachablogger.pl. Niemal jedna czwarta uczestników badania zamierza w bieżącym roku wydać podobną kwotę jak w 2020 r., a pozostali deklarują wzrosty. Co dziesiąty respondent planuje wręcz podwojenie budżetów influencerskich w bieżącym roku.
0 1 0 0 0 23.03.2021Kingsley Coman ambasadorem marki PumaPuma podpisała długoterminowe partnerstwo z gwiazdą Bayernu Monachium i piłkarskiej reprezentacji Francji – Kingsleyem Comanem. Francuz w tym sezonie w Bundeslidze osiągnął maksymalną prędkość 35,68 km/h, co czyni go jednym z najszybszych zawodników w lidze. Dlatego też będzie występować w modelu Ultra – korkach zaprojektowanych do szybkiej gry.
0 1 0 0 0 23.03.2021Dom mody Burberry zaprojektował postać do chińskiej gry „Honor of Kings”„Honor of Kings” TiMi Studios to jedna z najpopularniejszych gier na świecie. Firma, której właścicielem jest Tencent, ogłosiła współpracę z Burberry. Riccardo Tisci, dyrektor kreatywny brytyjskiego domu mody zaprojektuje wygląd Yao – jednej z bohaterek gry.
0 1 0 0 0 23.03.2021Od marca pomiar treści audio i wideo w badaniu MediapanelGemius i Polskie Badania Internetu uruchamiają pomiar treści audio i wideo online w ramach Mediapanelu – jednoźródłowego badania mediów w Polsce. Wyniki dostępne będą dla odbiorców badania od 24 marca 2021 r.