Espresso

24 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2021

Maleje liczba Polaków, którzy obawiają się utraty pracy na skutek pandemii. Badanie „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte

Polacy coraz mniej martwią się o bieżące opłacanie zobowiązań finansowych, ale z rosnącym niepokojem patrzą w przyszłość. Nieco ponad jedna czwarta z nas obawia się o uregulowanie nadchodzących płatności, ale spłata kredytów to już powód do obaw dla 61 proc. Najnowsza edycja badania Deloitte „Global State of the Consumer Tracker” pokazuje, że na stabilnym poziomie utrzymuje się ogólny poziom obaw Polaków związanych z pandemią. Opracowany przez firmę indeks niepokoju w ciągu miesiąca spadł o 1 p.p. i obecnie wynosi -1 proc. W Europie bardziej od nas zaniepokojeni są tylko Irlandczycy i Włosi.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2021

Rynek dóbr luksusowych w Polsce z powodu pandemii skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – podaje KPMG w Polsce

Z powodu pandemii rynek dóbr luksusowych w Polsce skurczył się o blisko 5% w 2020 r. – wynika z raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja XI” KPMG w Polsce. Osiągnął wartość 24 mld zł. Największy segment rynku – samochody luksusowe i premium, okazał się relatywnie odporny na skutki pandemii. Z kolei segment luksusowych hoteli i spa skurczył się o połowę.

23 marca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2021

Większość reklamodawców zamierza zwiększyć w tym roku budżety na influencer marketing – pokazuje raport Reachablogger.pl

Nakłady na influencer marketing w Polsce w 2021 r. najprawdopodobniej mocno wzrosną – wynika z raportu „Polski rynek influencer marketingu 2021”, przygotowanego na podstawie badania przeprowadzone w lutym przez platformę Reachablogger.pl. Niemal jedna czwarta uczestników badania zamierza w bieżącym roku wydać podobną kwotę jak w 2020 r., a pozostali deklarują wzrosty. Co dziesiąty respondent planuje wręcz podwojenie budżetów influencerskich w bieżącym roku.

Poprzednie Następne