0 1 0 0 0 22.02.2022Mateusz Zmyślony – założyciel Eskadry – odchodzi z firmy. Agencja ma nowego właścicielaPo 30 latach kreatywnej działalności założyciel Eskadry, Mateusz Zmyślony obiera nowy kierunek zawodowy, niezwiązany z reklamą i marketingiem komercyjnym. Firma pozostaje w całości w rękach dotychczasowego wspólnika, Jakuba Sadeckiego, który przez ostatnie 5 lat pełnił również funkcję prezesa zarządu, a z Eskadrą związany jest od 12 lat.
0 3 0 0 0 22.02.2022Tania Książka budzi w Internecie więcej pozytywnych emocji niż Empik, a o modzie najczęściej rozmawiamy na Twitterze. Ranking Social IndexRozmowy polskich internautów w 2021 r. zdominowała tematyka motoryzacyjna, sprzęt RTV oraz e-commerce. Najbardziej pozytywnie postrzegane branże to: AGD, zdrowie i uroda oraz moda. Najwięcej negatywnych emocji budzi z kolei telekomunikacja. SentiOne po raz piąty prezentuje ranking popularności marek w polskim Internecie – Social Index. Dzięki użyciu sztucznej inteligencji pozwala on porównać popularność wśród internautów największych firm obecnych na polskich rynku.
0 1 0 0 0 22.02.2022Glovo wybrało Grayling do obsługi public affairsPlatforma Glovo powierzyła opiekę nad działaniami z zakresu public affairs w Polsce Grayling Poland. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań public affairs, bieżące doradztwo oraz wsparcie w relacjach z interesariuszami i administracją publiczną.
0 1 0 0 0 22.02.2022Automatyzacja i digitalizacja IT priorytetami dla firm planujących transformację obszarów informatycznych – uważa DeloitteRozwój wielu trendów technologicznych tylko do pewnego stopnia jest reakcją na zmiany w zwyczajach konsumenckich czy ograniczenia gospodarcze spowodowane przez pandemię Covid-19. W szerszym horyzoncie ta ewolucja pomaga kształtować zrównoważoną przyszłość społeczną i ekonomiczną poprzez mierzenie się z wyzwaniami coraz bardziej złożonego świata – wynika z raportu „Tech Trends 2022” przygotowanego przez firmę Deloitte. Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych pozwala wielu branżom wprowadzać zmiany na dużą skalę przy zaangażowaniu znacznie mniejszych nakładów.
1 4 0 0 0 22.02.2022Chyżoszpon pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie z okazji premiery gry „Horizon Forbidden West”18 lutego na konsolach PlayStation 5 i PlayStation 4 zadebiutowała nowa odsłona przygód Aloy – gra „Horizon Forbidden West”. Z tej okazji pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawiła się wysoka na ponad 3 metry figura Chyżoszpona. Na fanów czeka też konkurs z nagrodami.
0 1 0 0 0 22.02.2022Kampania na warszawskich autobusach z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją„Depresja – bliżej niż myślisz” to hasło tegorocznej odsłony kampanii „Stop depresji”, które trafi na autobusy miejskie w Warszawie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem i propagowanie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania.
0 1 0 0 0 22.02.2022Firma Landingi uruchomiła bezpłatny kurs Akademia Landing Page po polskuLanding Page Academy firmy Landingi doczekała się wersji polskiej. Akademia Landing Page to 30 lekcji podzielonych na 6 rozdziałów, które pomogą wykorzystywać landing page'e w codziennych zadaniach marketingowych.
0 2 0 0 0 21.02.2022Już w kwietniu konferencja Artura Jabłońskiego „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”22 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”. Wydarzenie organizowane jest pod szyldem agencji Digitalk Artura Jabłońskiego.
0 2 0 0 0 21.02.2022Stanowisko Komisji Etyki Reklamy na temat ekonazewnictwaW toku posiedzeń zespoły orzekające Komisji Etyki Reklamy działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy ustaliły liczne przypadki greenwashingu dokonywanego poprzez stosowanie szczególnego rodzaju nazewnictwa w przekazach reklamowych. Reklamodawcy dosyć często decydują się na posługiwanie się w sposób dalece dowolny takimi określeniami jak „ekologiczny”, „przyjazny środowisku” czy po prostu „eko”. KER zdaje sobie sprawę z braku jednoznacznej definicji pojęcia „ekologiczności”. Uważa jednak za istotne zwrócenie uwagi na fakt nadużywania tego rodzaju określeń.
0 2 0 0 0 21.02.2022Szachowy mistrz świata Magnus Carlsen współpracuje z PumąPuma ogłosiła długoterminowe partnerstwo z norweskim arcymistrzem szachowym Magnusem Carlsenem i Meltwater Champions Chess Tour. Marka chce połączyć świat szachów ze światem sportu poprzez tworzenie angażujących treści i aktywacji dla fanów tej gry z całego świata.