Bojkot konsumencki online w kontekście wojny na Ukrainie – skala i wpływ na bojkotowane marki. Analiza Brand24
  • 0
  • 2
31.03.2022

Bojkot konsumencki online w kontekście wojny na Ukrainie – skala i wpływ na bojkotowane marki. Analiza Brand24

Bojkot konsumencki online w kontekście wojny na Ukrainie uzyskał rekordowy poziom – pokazuje analiza firmy Brand24. Ma poważne konsekwencje dla bojkotowanych marek, również w długi okresie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

31 marca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2022

Wybuch wojny nie załamał nastrojów konsumenckich w Polsce – badanie GfK

W marcu 2022 r. firma GfK odnotowała w Polsce minimalny spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Wybuch wojny na Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł już odzwierciedlenie w obawach dotyczących przyszłości. Bardziej niż przed miesiącem martwi nas np. przyszła sytuacja gospodarcza kraju. Wartość tego wskaźnika spadła w stosunku do lutego o ponad 7 p.p.