0 1 0 0 0 22.03.2022Castorama po raz drugi wybiera Mindshare PolskaSieć sklepów Castorama rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. W ramach nowej umowy będzie w Polsce kontynuować współpracę z agencją Mindshare Polska.
0 1 0 0 0 22.03.2022Polacy poszukują wygody i prostych rozwiązań ułatwiających życie – badanie GfKWygoda była najważniejszym trendem konsumenckim w 2021 r. – wynika z najnowszego badania „Consumer Life” zrealizowanego przez GfK. Połowa Polaków deklaruje, że aktywnie szuka sposobów, aby ułatwić sobie życie. Chcemy zaoszczędzić czas, nawet kosztem większych nakładów finansowych. Coraz chętniej korzystamy więc z takich technologii, jak sterowanie głosem czy inteligentne algorytmy.
0 1 0 0 0 22.03.2022Gwiazda Broadwayu Anthony Ramos w kampanii „Make Your Move” marki Tommy HilfigerWiosenna kampania marki Tommy Hilfiger „Make Your Move” została zrealizowana z udziałem gwiazdy Broadwayu, muzyka i aktora Anthony’ego Ramosa. Kampania łączy współczesny koledżowy styl (tzw. preppy) wiosennej kolekcji ze światem muzyki, popkultury i aktorstwa.
0 1 0 0 0 21.03.2022Honda na Twitchu uruchamia program lifestyle’owyHonda podała szczegóły na temat Honda DreamLab – nowego kanału na Twitchu, skoncentrowanego na stylu życia. Jak twierdzi marka, jest to pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie producenta samochodów na platformie, która skupiona jest przede wszystkim na grach.
1 1 0 0 0 21.03.2022Kampania promująca ubezpieczenia PZU Auto14 marca rozpoczęła się kampania ubezpieczeń komunikacyjnych PZU. Jej hasło to: „Kompleksowe ubezpieczenie PZU Auto”.
0 1 0 0 0 21.03.2022Amazon Super – program zniżkowy na produkty codziennego użytkuAmazon uruchomił nowy program zniżkowy na produkty codziennego użytku – Amazon Super. Ma on ułatwiać zakupy niezbędnych produktów, takich jak artykuły gospodarstwa domowego, higieny osobistej, produkty dla zwierząt, ale również książki, zabawki, elektronika, artykuły biurowe.
1 1 0 0 0 21.03.2022Biedronka z kampanią employer brandingu – spot w konwencji slamuBiedronka wystartowała z nową odsłoną kampanii employer brandingowej „Biedronka to my. Codziennie”. Jak przekonuje, nikt lepiej nie opowie o pracy w sieci handlowej niż sami jej pracownicy.
0 3 0 0 0 21.03.2022Trzeba się bronić! Nowe artystyczne billboardy Galerii Rusz na ulicach Torunia i WarszawyDuet artystów działający jako Galeria Rusz prowokuje mieszkańców Warszawy i Torunia do zastanowienia się nad tym, przed czym warto się bronić. Wojna wdarła się bowiem przemocą nie tylko do kraju naszych sąsiadów, ale też do naszych umysłów, stając się naszą mentalną rzeczywistością. Dlatego powinniśmy się przed nią bronić, by nasze własne przerażenie, histeria i lęk nie przerodziły się w czarnowidztwo i czarną wizję rzeczywistości, które odbiorą nam energię do życia i działania. A przecież tej najbardziej potrzebujemy w tym kryzysowym czasie.
0 1 0 0 0 18.03.2022Serwisy informacyjne po trzech tygodniach od rosyjskiej agresji na Ukrainę – analizaPo trzech tygodniach od rozpoczęcia wojny na Ukrainie zainteresowanie informacjami w Internecie słabnie, choć nadal pozostaje znacznie wyższe niż przed inwazją. PBI i Gemius poddały analizie serwisy z kategorii informacje i publicystyka – ogólne z okresu od 24 lutego do 16 marca 2022 r. Zestawiły dane z analogicznym okresem poprzedzającym rosyjską inwazję.
1 1 0 0 0 18.03.2022Heineken wprowadza wirtualne piwo do metaverseHeineken wkroczył w metaverse. Marka przygotowała piwo o nazwie Silver. Jednocześnie autoironicznie stwierdziła, że jest to bardzo głupi pomysł, ponieważ trunku nie można wypić.