0 2 0 0 0 31.03.2022Bojkot konsumencki online w kontekście wojny na Ukrainie – skala i wpływ na bojkotowane marki. Analiza Brand24Bojkot konsumencki online w kontekście wojny na Ukrainie uzyskał rekordowy poziom – pokazuje analiza firmy Brand24. Ma poważne konsekwencje dla bojkotowanych marek, również w długi okresie.
1 4 0 0 0 31.03.2022Krzysztof Zalewski ambasadorem marki Żywiec Zdrój Delikatnie MusującyMarka Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący ma nowego ambasadora. Został nim wokalista Krzysztof Zalewski. W najbliższych miesiącach będzie można zobaczyć go m.in. w spotach telewizyjnych, w mediach społecznościowych i prasie.
1 5 0 0 0 31.03.2022„Nic nie musisz. Wszystko możesz”. Startuje największa kampania wizerunkowa w historii polskiego producenta rowerów Kross1 kwietnia ruszy największa w historii marki Kross międzynarodowa kampania wizerunkowa. Hasłem „Nic nie musisz. Wszystko możesz” polski producent rowerów chce zmotywować do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję, a przy okazji przeżywania emocji na rowerze.
0 2 0 0 0 31.03.2022Wybuch wojny nie załamał nastrojów konsumenckich w Polsce – badanie GfKW marcu 2022 r. firma GfK odnotowała w Polsce minimalny spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Wybuch wojny na Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł już odzwierciedlenie w obawach dotyczących przyszłości. Bardziej niż przed miesiącem martwi nas np. przyszła sytuacja gospodarcza kraju. Wartość tego wskaźnika spadła w stosunku do lutego o ponad 7 p.p.
1 4 0 0 0 31.03.2022Dyson zaprezentował słuchawki z filtrem powietrzaFirma Dyson od jakiegoś czasu produkuje już nie tylko odkurzacze. Ostatnio zaprezentowała futurystyczne słuchawki Zone, które są połączone z oczyszczaczem powietrza. Mają trafić do sprzedaży jeszcze w 2022 r.
0 1 0 0 0 31.03.2022Europa chce wprowadzić regulacje przeciw fast fashionW nadchodzących dniach zaprezentowana zostanie Strategia zrównoważonego rozwoju tekstyliów. Ma ona pozwolić Europie zwalczać marnotrawstwo związane z fast fashion. Wśród zapisów znalazła się m.in. propozycja, aby sprzedawana odzież była trwalsza, nadająca się do wielokrotnego użytku i recyklingu, a także do naprawiania.
2 3 0 0 0 31.03.2022David Hasselhoff wraca na plażę i wraz z marką SodaStream ratuje żółwie morskie22 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Ziemi. Z tej okazji marka SodaStream (PepsiCo) za cel postawiła sobie uratowanie miliona morskich żółwi. Pomóc ma jej w tym najpopularniejszy amerykański ratownik – David Hasselhoff.
0 1 0 0 0 30.03.2022P&G przeprasza za reklamę na rynek chiński, w której twierdzi, że kobiety pachną gorzej niż mężczyźniAmerykański gigant branży dóbr konsumpcyjnych Procter & Gamble przeprosił za infografikę zamieszczoną na chińskim WeChacie. Towarzyszyło jej hasło: „Kobiece stopy pachną pięć razy gorzej niż męskie. Jeśli w to nie wierzysz, powąchaj” oraz kilka niepotwierdzonych teorii.
0 1 0 0 0 30.03.2022LPP zamknęło wszystkie sklepy w Rosji29 marca polska firma odzieżowa LPP poinformowała o zamknięciu wszystkich swoich sklepów w Rosji. To efekt napaści tego kraju na Ukrainę.
0 1 0 0 0 30.03.2022Angielscy piłkarze zagrali na Wembley w koszulkach bez nazwisk. Akcja dla Alzheimer’s Society26 marca na stadionie Wembley odbył się mecz reprezentacji Anglii i Szwajcarii. Piłkarze gospodarzy przez całą drugą połowę grali w koszulkach bez nazwisk. Miał to być wyraz wsparcia dla fundacji Alzheimer’s Society.