0 1 0 14.03.2023Deutsche Bank Polska z 5,7 mln zł kary od UOKiKBank ma też obowiązek zwrotu opłat za zaświadczenia o kredytach i pożyczkach. Kary nałożył prezes UOKiK za praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów.
0 2 0 14.03.2023Wzrósł optymizm Polaków – „Radar konsumencki” ARC Rynek i OpiniaMarcowe badanie optymizmu konsumenckiego „Radar konsumencki” ARC Rynek i Opinia przyniosło wzrosty w wielu obszarach. Polacy zdecydowanie lepiej niż jeszcze miesiąc temu oceniają jakość swojego życia, mniej obawiają się dalszego wzrostu cen i są bardziej skłonni do zakupów. Jednocześnie istotnie, o 10 punktów, wzrosły obawy o stabilność zarobków.
0 2 0 13.03.2023Auchan zaprzecza pogłoskom o otwieraniu nowych sklepów w Rosji12 marca Auchan opublikował oświadczenie. Zaprzecza w nim informacjom agencji Reuters, jakoby otwierał w Rosji nowe placówki.
0 2 0 13.03.2023Too Good To Go z nowym logoFirma Too Good To Go zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną. Przyjęła też nowe pozycjonowanie marki.
1 1 1 13.03.2023Piotr Zelt w reklamie marki KrakusMarka Krakus rozpoczęła kampanię z udziałem Piotra Zelta. Aktor wciela się w rolę przewodnika, który oprowadza młodego pracownika po firmowym muzeum.
0 1 0 13.03.2023Kompania Piwowarska przedłuża umowę na obsługę marki Lech PilsKompania Piwowarska przedłużyła współpracę z agencją Chapter1, która obsługuje Lecha Pils od ośmiu lat. Umowę przedłużono do końca 2024 r.
0 4 0 13.03.2023Stowarzyszenie IAA Polska świętowało swoje 30-lecieNiemal 250 top managerów świętowało trzy dekady rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz 30 lat IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
1 1 0 13.03.2023Iga Świątek nie będzie już ambasadorką Xiaomi31 marca Iga Świątek kończy współpracę z Xiaomi. Decyzja związana jest z jej sprzeciwem wobec wojny w Ukrainie oraz rolą marki na rynku rosyjskim.
1 2 0 13.03.2023Andy Warhol, Edvard Munch, Vincent van Gogh – obrazy słynnych malarzy w globalnej kampanii Coca-ColiCoca-Cola rozpoczęła globalną kampanię „Masterpiece" (ang. Arcydzieło) opartą na motywie sztuki klasycznej i współczesnej. Pokazuje dzieła artystów ze wszystkich kontynentów, aby budować skojarzenia z colą jako źródłem inspiracji.
0 1 0 12.03.2023Festiwal Cannes Lions chce walczyć z ageizmem w reklamieWładze festiwalu Cannes Lions chcą walczyć z dyskryminacją starszych twórców w branży reklamowej. Na festiwalu pojawi się kategoria Senior Lions.