GutPod, czyli grające wnętrznościGutPod, czyli grające wnętrznościGutPod, czyli grające wnętrznościGutPod, czyli grające wnętrzności
Muzyka z wnętrza (Human Jukebox/YouTube)

GutPod, czyli grające wnętrzności

GutPod, czyli grające wnętrzności
Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

-

Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

Szwedzki sklep ze sprzętem audio wypowiedział marketingową wojnę sieciowym gigantom. Jednym szalonym pomysłem sprawił, że wygrał nie tylko w Sztokholmie. O „Human Jukebox”, czyli ludzkiej szafie grającej, zrobiło się głośno na całym świecie. A w Cannes w tym roku kampania zdobyła srebro.

Miłośnicy doskonałego brzmienia ze stolicy Szwecji zapewne zawsze wiedzieli, gdzie zaopatrzyć się w robione na zamówienie zestawy audio. Ale niezorientowani mogli kierować się do sieciowych sklepów RTV i AGD.

Właściciele pracowni Pause, wykonującej „szyte na miarę” wyposażenie do odtwarzania muzyki, nie chcieli dać się stłamsić takim sprzętowym supermarketom, jak Media Markt.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja