Szwedzki sklep ze sprzętem audio wypowiedział marketingową wojnę sieciowym gigantom. Jednym szalonym pomysłem sprawił, że wygrał nie tylko w Sztokholmie. O „Human Jukebox”, czyli ludzkiej szafie grającej, zrobiło się głośno na całym świecie. A w Cannes w tym roku kampania zdobyła srebro.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Miłośnicy doskonałego brzmienia ze stolicy Szwecji zapewne zawsze wiedzieli, gdzie zaopatrzyć się w robione na zamówienie zestawy audio. Ale niezorientowani mogli kierować się do sieciowych sklepów RTV i AGD.
Właściciele pracowni Pause, wykonującej „szyte na miarę” wyposażenie do odtwarzania muzyki, nie chcieli dać się stłamsić takim sprzętowym supermarketom, jak Media Markt.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |