Kreatywny eksperyment pożarty przez potwora oszczędności, optymalizacji i technologiiKreatywny eksperyment pożarty przez potwora oszczędności, optymalizacji i technologiiKreatywny eksperyment pożarty przez potwora oszczędności, optymalizacji i technologiiKreatywny eksperyment pożarty przez potwora oszczędności, optymalizacji i technologii
Marketing, który musi działać jak fabryka, nie tworzy wartości (fot. Pixabay)

Kreatywny eksperyment pożarty przez potwora oszczędności, optymalizacji i technologii

Kreatywny eksperyment pożarty przez potwora oszczędności, optymalizacji i technologii
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Marketing całą swoją energię zaczął wkładać w działania krótkoterminowe i efektywnościowe. Wszystko za sprawą presji działów finansów oraz technologii, które stały się potworami – silosami nagradzanymi za zasługi w redukcji kosztów. Jednocześnie nie ponoszą one odpowiedzialności za brak eksperymentów kreatywnych i utracone możliwości biznesu – ostrzegają specjaliści od budowania marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się