2 10 0 31.01.2023 Aktualizacja: 16:003.02.2023Sony rozpoczyna kampanię reklamową PlayStation „Live From PS5”Nowa kampania PlayStation „Live From PS5” („Na żywo z PS5”) inspirowana jest grami dostępnymi na PlayStation 5. Reklama nawiązuje do relacji telewizyjnych z bieżących wydarzeń. W ich roli – sceny z gier. W Londynie zaś na brzegu Tamizy wbity został Leviathan Axe z gry „God of War”.
0 1 0 31.01.2023 Artykuł sponsorowanyStarcie gigantów, czyli iPhone 14 i Samsung Galaxy Z Flip 4. Czy jest się o co bić?Większość z nas przed każdym wyjściem z domu jak mantrę powtarza: „portfel, klucze, telefon”. Te trzy rzeczy jeszcze do niedawna były codziennym niezbędnikiem. Dziś niemal w zupełności obejdziemy się bez portfela, jednak smartfon jest to must have współczesnego człowieka. Wśród wielbicieli nowoczesnych technologii od lat tworzą się dwa obozy - miłośników produktów Apple’a oraz fanów Samsunga. W tym artykule pod lupę weźmiemy najnowszy iPhone 14 oraz jego nietypowego konkurenta, jakim jest Samsung Galaxy Z Flip 4. Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj dalej!
1 1 0 31.01.2023Marka Burberry krytykowana za pokazanie w reklamie osoby po zabiegu mastektomiiLuksusowa marka odzieżowa Burberry mierzyła się z falą krytyki, po tym jak pokazała w walentynkowej reklamie dwie osoby w intymnym uścisku. Jedna z nich ma blizny po obustronnej mastektomii. Marce zarzucono brak wrażliwości na cierpienia chorych na raka piersi.
1 2 0 30.01.2023Kampania „Prowadź się zdrowo” – z kierowcami rajdowymi jako ambasadorami. Czego dotyczy?Z badań wynika, że mężczyźni w Polsce żyją o 8 lat krócej niż kobiety. Wśród przyczyn są m.in. choroby wątroby, w tym niealkoholowe stłuszczenie wątroby (NAFLD). I właśnie zachętą do zadbania o wątrobę ma być kampania firmy farmaceutycznej Sanofi. Jej ambasadorami zostali kierowcy rajdowi, Jakub Przygoński i Mikołaj Marczyk.
1 1 0 30.01.2023Ruszyła kampania Hebe w Czechach i na SłowacjiDrogerie Hebe (Grupa Jeronimo Martins) rozpoczęły pierwszą kampanię informującą o wejściu marki na rynki Czech i Słowacji. Działania obejmują telewizję, OOH oraz digital.
0 2 0 30.01.2023Brand safety online a wizerunek marki – badanie Magna i Channel Factory23 stycznia Magna Media Trials we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania „Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content”. Dotyczy ono wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki (brand safety).
0 3 0 30.01.2023Heineken z muzyczną odsłoną kampanii „Teraz możesz” na SpotifyMarka Heineken rozpoczęła akcję na Spotify i w siłowniach sieci CityFit. Są one elementem szerszej kampanii pod hasłem „Teraz możesz”, wspierającej piwo Heineken 0.0.
0 1 0 30.01.2023Raport Salesforce Connected Customer Trends 2023. Personalizacja, bezpieczeństwo danych i szybkość reakcji firm – tego chcą konsumenciNajnowsza odsłona cyklicznego badania Salesforce pokazuje duże zmiany w podejściu konsumentów do planowanych w tym roku zakupów. Ze względu na dużą inflację oraz globalną niepewność gospodarczą będą oni bardzo wnikliwie analizować swoje potrzeby zakupowe. Będą wybierać marki, które poza przystępną cenowo ofertą zapewnią najlepsze doświadczenia i obsługę klienta.
0 5 0 30.01.2023Blisko 40 tys. publikacji o ESG – PSMM bada jego popularność w PolscePopularność pojęcia ESG wzrasta wraz ze zwiększeniem się rozpoznawalności hasła wśród uczestników polskiego rynku medialnego. Jak wynika z raportu PSMM Monitoring & More przygotowanego na II Kongres ESG, na przestrzeni ostatnich dwóch lat pojawiło się blisko 40 tys. publikacji wzmiankujących o ESG.
0 1 0 30.01.2023Logo XTB pojawi się w programach Kanału SportowegoXTB od stycznia objęło partnerstwem takie formaty Kanału Sportowego jak „Oktagon Live” czy „W Ringu”. Logo marki pojawi się również w trakcie programów publicystycznych, takich jak prowadzone przez m.in. Krzysztofa Stanowskiego „Dziennikarskie zero” czy „Hejt Park”.