0 1 0 0 0 19.08.2020TikTok obsługiwany w Polsce przez Business FactoryByteDance wybrał Business Factory na partnera reklamowego platformy TikTok w Polsce. Agencja będzie specjalizowała się w kompletnym przygotowaniu kampanii dla klientów z wszystkich branż. Obejmuje to działania od strategii, poprzez planowanie i zakup kampanii brandowych i performance, po działania z influencerami i kreację.
0 1 0 0 7 19.08.2020Knorr zmienia nazwę „sosu cygańskiego”Jak donosi niemiecki „Bild”, ze względu na rasistowskie konotacje Knorr (Unilever) zmieni nazwę „sosu cygańskiego”. Decyzja jest wynikiem obecnej dyskusji na temat rasizmu, toczącej się szczególnie w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 19.08.2020„Czerwony rozumie” – Generali podkreśla rolę agentów w pierwszej globalnej kampanii reklamowejRuszyła polska odsłona globalnej kampanii reklamowej Generali, pierwszej w 189-letniej historii marki. Do współtworzenia spotów firma zaprosiła agentów. Hasłem przewodnim kampanii jest „Generali. Zależy nam na Tobie”.
1 1 0 0 0 19.08.2020„Pierz, susz, noś dłużej” – zachęca Electrolux PerfectCare, a wraz z marką Natalia PrzybyszWystartowała nowa kampania pralek i suszarek Electrolux PerfectCare. W spocie piosenkarka Natalia Przybysz zachęca do dbania o dłuższe życie ubrań i ograniczanie ich marnotrawienia.
0 1 0 0 0 19.08.2020Wspólna kampania ONZ i IAA oddaje hołd pracownikom humanitarnymBiuro ONZ ds. Koordynacji Pomocy Humanitarnej (OCHA) oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) przedstawiają we wspólnej kampanii inspirujące historie prawdziwych bohaterów (#RealLifeHeroes). To pracownicy humanitarni, którzy starają się sprostać tym wyzwaniom.
0 1 0 0 0 18.08.2020Nowa kampania The Body Shop skierowana do kobiet„Summer? I care!” – to hasło tegorocznej letniej akcji The Body Shop Polska. Kampania ma pokazać kobietom, że niezależnie od okoliczności każdy moment jest dobry, by o siebie zadbać. Pomogą w tym serie kosmetyków o orzeźwiających zapachach, a także właściwościach ochronnych i koloryzujących. Wszystkie są w 100% wegańskie i wytworzone bez krzywdzenia zwierząt.
0 1 0 0 0 18.08.2020Klienci banków w Polsce zainteresowani usługami finansowymi opartymi na otwartej bankowości – badanie MastercardKonsumentów przekonują: wygoda, komfort i dodatkowe korzyści, jakie zapewniają tego typu usługi. Duży potencjał mają m.in. zakupy warunkowe „kup, kiedy będzie taniej”, usługa pokolizyjna w razie samochodowej stłuczki czy agregowanie w swojej bankowości internetowej i mobilnej rachunków prowadzonych w innych instytucjach.
0 1 0 0 0 18.08.2020Druga odsłona kampanii Durex „Głośni w łóżku”Durex kontynuuje założenia kampanii „Głośni w łóżku” i zachęca do rozmowy o seksie i poszukiwania idealnego dopasowania. Teraz w specjalnej strefie marki na Allegro udostępnia w tym celu limitowane zestawy powstałe we współpracy z polskimi producentami – manufakturą zapachów Mo61 i artystką Beatą „Barrakuz” Śliwińską.
1 1 0 0 0 17.08.2020Epic Games przedstawia Apple jako opresyjny system w ramach zemsty za blokadę „Fortnite” w App Store i nawiązuje do reklamy „1984”Producent gier komputerowych Epic Games opublikował wideo „Nineteen Eighty-Fortnite”, które jest odniesieniem do słynnej reklamy „1984” Apple. To forma zemsty za usunięcie gry „Fortnite” z App Store. Technologiczna firma z Cupertino przedstawiona została w krótkim filmie jako wcielenie zła.
1 8 0 0 0 17.08.2020Ostatni singiel projektu Lech Music Festiwale Inaczej. Beata Kozidrak interpretuje ZiperęBeata Kozidrak zaangażowała się w projekt Lech Music Festiwale Inaczej, tworzony przez Lech Music i Albo Inaczej. Poddała własnej interpretacji kawałek Zipery „Bez ciśnień”.