0 1 0 0 0 5.05.2022Google usunął ponad 3,4 mld i ograniczył zasięg ponad 5,7 mld nieodpowiednich reklam w 2021 r.Zgodnie z corocznym raportem na temat bezpieczeństwa Google w 2021 r. usunął ponad 3,4 mld reklam, które naruszały zasady. Zasięg ponad 5,7 mld nieodpowiednich reklam został ograniczony. Dodatkowo od początku wojny na Ukrainie Google zablokował już ponad 8 mln reklam nawiązujących do rosyjskiej inwazji. Z platform zostały także usunięte reklamy pochodzące od 60 finansowanych przez Rosję portali medialnych.
0 1 0 0 0 4.05.2022Konferencja Online Marketing Day już na początku czerwca3 czerwca odbędzie się bezpłatny Online Marketing Day. W trakcie wydarzenia będzie można dowiedzieć się od 11 ekspertów, jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają rozwinąć skrzydła w e-marketingu. Spotkanie będzie transmitowane w trybie online.
0 1 0 0 0 4.05.2022Essence i MediaCom łączą się, tworząc EssenceMediaCom. Mindshare łączy się z NeoGroupM, platforma technologiczna i negocjacyjna należąca do WPP, ogłosiła najnowsze kroki na drodze transformacji mającej na celu przyspieszenie innowacji dla klientów i uproszczenie jej działalności. W wyniku ruchów, które mają źródło w uruchomieniu Choreograph, globalnej firmy WPP zajmującej się danymi i technologią, w kwietniu 2021 r. Essence łączy się z MediaComem, a Mindshare z Neo. Tworzą w ten sposób nową wielokanałową platformę performance marketingową zatrudniającą 9 tys. pracowników i wykorzystującą technologię AI.
1 1 0 0 2 4.05.2022McDonald’s zachęca do prawidłowego segregowania śmieci w swoich lokalachMcDonald’s w Polsce ruszył z kampanią „Daj drugie życie śmieciom, bo jutro zależy od nas”. Zachęca w niej klientów do wyrzucania śmieci w jego lokalach do właściwych pojemników.
0 1 0 0 0 4.05.2022Rating Captain z nowym finansowaniem od Tar Heel Capital PathfinderWrocławska spółka Rating Captain pozyskała nową rundę finansowania na dalszy rozwój platformy służącej do badań i zarządzania satysfakcją klientów sklepów internetowych i tradycyjnych. Fundusz Tar Heel Capital Pathfinder docelowo planuje zainwestowanie w spółkę miliona złotych.
0 5 0 0 0 4.05.2022Dziedzictwo hanzeatyckie Torunia promowane przez artystów z Galerii RuszW maju artyści z Galerii Rusz swoimi pracami zaanonsują początek przygotowań Torunia do Zjazdu Miast Nowej Hanzy, który odbędzie się w 2023 r. Na billboardach i autobusie MZK w Toruniu będzie można oglądać prace inspirowane dziedzictwem hanzeatyckim miasta.
5 1 0 0 0 4.05.2022Tymbark wprowadza nową linię produktową i promuje ją w kampaniiMarka Tymbark prezentuje najszersze od lat wprowadzenie nowej gamy produktów. Do oferty dodaje linię Tymbark po prostu. Równocześnie rusza z kampanią reklamową.
1 1 0 0 0 4.05.2022Credit Agricole i Dawid Podsiadło w spocie promują kredyt z gwarancja stałej ratyBank Credit Agricole rozpoczął nową kampanię, w której bierze udział Dawid Podsiadło. Nawiązuje w niej do rosnącej inflacji i niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej. W odpowiedzi gwarantuje stałą wysokość raty kredytowej.
1 2 0 0 0 29.04.2022Tiger w teledysku Young LeosiW nowym teledysku Young Leosi, popularnej wokalistki nowego pokolenia, pojawiają się produkty Tigera. W ten sposób marka napoju energetyzującego chce pokazać, że wspiera odważne, pełne pasji osoby, które zarażają dobrą energią.
0 6 0 0 0 29.04.2022Wielkanoc 2022 była droższa niż ubiegłoroczna. Analiza zakupów świątecznych według badania M/platform dla segmentu handlu tradycyjnegoAnaliza tygodnia przed Wielkanocą oparta na danych z ponad 7,5 tys. sklepów handlu tradycyjnego niesie potwierdzenie tego, co odczuwamy wszyscy. Tegoroczne święta były zdecydowanie droższe niż rok temu – wynika z najnowszego badania M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego.