Tymbark wprowadza nową linię produktową i promuje ją w kampanii
  • 5
  • 1
4.05.2022

Tymbark wprowadza nową linię produktową i promuje ją w kampanii

Marka Tymbark prezentuje najszersze od lat wprowadzenie nowej gamy produktów. Do oferty dodaje linię Tymbark po prostu. Równocześnie rusza z kampanią reklamową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 maja 2022

29 kwietnia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2022

Toksyczne porady z mediów społecznościowych w eksperymencie, do którego marka Dove zaprosiła matki i córki

Nastolatki z USA spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych – pokazuje badanie przeprowadzone w ramach projektu Dove „Self-Esteem”. Dwie na 3 dziewczynki spędzają tam więcej czasu niż na rozmowie twarzą w twarz z przyjaciółmi. Ich feedy wypełniają m.in. porady kosmetyczne. Niestety, nie wszystkie są właściwe. Połowa dziewczyn twierdzi, że wyidealizowane treści dotyczące piękna w mediach społecznościowych wywołują niską samoocenę.