Tymbark wprowadza nową linię produktową i promuje ją w kampanii
  • 5
  • 1
4.05.2022

Tymbark wprowadza nową linię produktową i promuje ją w kampanii

Marka Tymbark prezentuje najszersze od lat wprowadzenie nowej gamy produktów. Do oferty dodaje linię Tymbark po prostu. Równocześnie rusza z kampanią reklamową.

Nowa linia ma być odpowiedzią na coraz większe oczekiwania konsumentów co do jakości składników, z których powstają produkty, a także poszukiwania mniej słodkich, a bardziej wytrawnych smaków. Wsłuchując się w te potrzeby, Tymbark wprowadza linię napojów, które bazują na prostych, naturalnych składach – bez dodatku białego cukru, barwników i konserwantów. W produktach nie ma również syropu glukozowo-fruktozowego i innych słodzików. Linia Tymbark po prostu ma być propozycją dla wielbicieli naturalnych, prostych i nieskomplikowanych rozwiązań.

W skład nowej linii wchodzą napoje w dużych i małych opakowaniach. W dużych pojemnościach (1250 ml) marka oferuje:

  • Tymbark po prostu kompotowy, czyli tradycyjne polskie smaki – truskawka, śliwka i rabarbar,
  • Tymbark po prostu lemoniada – klasyczną lemoniadę o smaku cytryny z limonką.

Z propozycji w mniejszych pojemnościach są do wyboru:

  • Tymbark po prostu napój, czyli znane smaki marki w nowej recepturze bez dodatku cukru: jabłko-mięta, wiśnia-granat, pomarańcza-brzoskwinia,
  • Tymbark po prostu woda i sok – połączenie wody i soku, bez dodatku cukru, do wyboru w dwóch smakowych wariantach: cytryna i truskawka,
  • Tymbark po prostu lemoniada – musujące lemoniady o trzech  smakach: tonik & cytryna, hibiskus & imbir, mięta & cytryna,
  • Tymbark po prostu chmiel – bezalkoholowa propozycja napoju z ekstraktem chmielu w trzech smakach: wytrawna pomarańcza, jałowiec, cytryna.

Wszystkie napoje mają opakowania przyjazne środowisku. To:

  • butelka 1,25 l wykonana z minimum 25% rPET,
  • butelka 0,4 l wykonana z 100% rPET,
  • szklana butelka 0,33 l,
  • puszka 0,5 l.

W ramach kampanii reklamowej przygotowano pięć różnych spotów

Dzięki temu widz ma spotykać się z różnorodnością linii i móc wybrać to, co najbardziej go zainteresuje. Każde wideo to prezentacja jednego produktu z danej kategorii: woda i sok, napój, lemoniada, kompotowy, chmiel oraz pokazanie okazji, w których można po nie sięgnąć. Po wymienieniu krótkiego składu produktu pozostały czas reklamy zajmują ujęcia ze zwierzętami i kontekstowy dowcip wypowiadany przez lektora. Całość kończy charakterystyczna dla marki Tymbark melodia.

Kampania prowadzona jest w telewizji, Internecie, social media (YouTube, VoD, TikTok, Instagram, Facebook), a także w kinach i na ekranach w bankomatach. Dodatkowo zaplanowano działania w ramach OOH oraz współpracę z influencerami.

  • Agencja reklamowa: Brainbox
  • Dom mediowy: Starcom
  • 1
Tymbark wprowadza nową linię produktową

Tymbark wprowadza nową linię produktową

4 maja 2022

29 kwietnia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2022

Toksyczne porady z mediów społecznościowych w eksperymencie, do którego marka Dove zaprosiła matki i córki

Nastolatki z USA spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych – pokazuje badanie przeprowadzone w ramach projektu Dove „Self-Esteem”. Dwie na 3 dziewczynki spędzają tam więcej czasu niż na rozmowie twarzą w twarz z przyjaciółmi. Ich feedy wypełniają m.in. porady kosmetyczne. Niestety, nie wszystkie są właściwe. Połowa dziewczyn twierdzi, że wyidealizowane treści dotyczące piękna w mediach społecznościowych wywołują niską samoocenę.