Wielkanoc 2022 była droższa niż ubiegłoroczna. Analiza zakupów świątecznych według badania M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego
  • 0
  • 6
29.04.2022

Wielkanoc 2022 była droższa niż ubiegłoroczna. Analiza zakupów świątecznych według badania M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

Analiza tygodnia przed Wielkanocą oparta na danych z ponad 7,5 tys. sklepów handlu tradycyjnego niesie potwierdzenie tego, co odczuwamy wszyscy. Tegoroczne święta były zdecydowanie droższe niż rok temu – wynika z najnowszego badania M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 kwietnia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2022

Toksyczne porady z mediów społecznościowych w eksperymencie, do którego marka Dove zaprosiła matki i córki

Nastolatki z USA spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych – pokazuje badanie przeprowadzone w ramach projektu Dove „Self-Esteem”. Dwie na 3 dziewczynki spędzają tam więcej czasu niż na rozmowie twarzą w twarz z przyjaciółmi. Ich feedy wypełniają m.in. porady kosmetyczne. Niestety, nie wszystkie są właściwe. Połowa dziewczyn twierdzi, że wyidealizowane treści dotyczące piękna w mediach społecznościowych wywołują niską samoocenę.

28 kwietnia 2022