Anonymous wzywa do wykorzystania opinii w Google do informowania Rosjan o wojnie
  • 1
  • 1
1.03.2022

Anonymous wzywa do wykorzystania opinii w Google do informowania Rosjan o wojnie

Globalna grupa hakerów Anonymous zachęca internautów do wykorzystania opinii w Google do przekazania Rosjanom prawdziwych informacji o wojnie toczącej się na Ukrainie. Aktywiści mają nadzieję, że w ten sposób uświadomią osoby, które rosyjska propaganda przekonuje o misji pokojowej rosyjskich żołnierzy na Ukrainie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52015 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

wethaed

5 miesięcy temu

Stopień nieświadomości zdarzeń, ich przyczyn i celów jest w obecnym społeczeństwie, mówiąc delikatnie porażający. Doszło do, już paru pokoleń, nazywanych przeze mnie "kopiuj-wklej", które z powodu łatwości życia, i wielu procesów, których omówienie wymagałoby dłuższego wyjaśnienia, nie potrafi obserwować, oceniać krytycznie i z powodu poważnych braków gruntownej wiedzy podstawowej wyciągać logicznych wniosków z dziejących się zdarzeń. Teraz bezkrytycznie "Ukraina" jest na ustach wszystkich (prawie) i praktycznie nikt nie dostrzega "w czom dzieło". Nie napiszę o co chodzi, bo z powyższych powodów i tak nie zostanę zrozumiany. A jeśli trafi się ktoś samodzielnie myślący, to powinien sam wyciągnąć wnioski. A Anonymus wykazał się, że mimo pozorów nie jest tym kim próbuje się przedstawiać.

 

28 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
28.02.2022

Najważniejsze trendy kształtujące kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next”

Ponad miliard użytkowników na całym świecie poszukuje na TikToku rozrywki, dzieli się codziennymi radościami, uczy nowych rzeczy i dyskutuje na ważne społecznie tematy. Platforma przeanalizowała, które kategorie treści cieszą się największą popularnością i jakie trendy będą kształtowały kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next” zawiera także pakiet case studies i wskazówki, które mają ułatwić reklamodawcom prowadzenie kampanii i osiąganie wyników.