Essence i MediaCom się łączą - Marketing przy Kawie
Essence i MediaCom łączą się, tworząc EssenceMediaCom. Mindshare łączy się z Neo
  • 0
  • 1
4.05.2022

Essence i MediaCom łączą się, tworząc EssenceMediaCom. Mindshare łączy się z Neo

GroupM, platforma technologiczna i negocjacyjna należąca do WPP, ogłosiła najnowsze kroki na drodze transformacji mającej na celu przyspieszenie innowacji dla klientów i uproszczenie jej działalności. W wyniku ruchów, które mają źródło w uruchomieniu Choreograph, globalnej firmy WPP zajmującej się danymi i technologią, w kwietniu 2021 r. Essence łączy się z MediaComem, a Mindshare z Neo. Tworzą w ten sposób nową wielokanałową platformę performance marketingową zatrudniającą 9 tys. pracowników i wykorzystującą technologię AI.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 maja 2022