Credit Agricole i Dawid Podsiadło w spocie promują kredyt z gwarancja stałej raty
  • 1
  • 1
4.05.2022

Credit Agricole i Dawid Podsiadło w spocie promują kredyt z gwarancja stałej raty

Bank Credit Agricole rozpoczął nową kampanię, w której bierze udział Dawid Podsiadło. Nawiązuje w niej do rosnącej inflacji i niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej. W odpowiedzi gwarantuje stałą wysokość raty kredytowej.

W komunikacji Credit Agricole skupia się na postępującej inflacji, rosnących stopach procentowych i podwyżkach cen. Bank porusza również problem spadku poczucia stabilności oraz bezpieczeństwa. Zwłaszcza jeśli chodzi o finanse, domowy budżet i plany na przyszłość.

„Z korzyścią dla Ciebie i Twoich planów” – to hasło przyświecające naszej najnowszej kampanii. Chcemy pokazać naszym klientom, że wspieramy ich w tych niepewnych czasach. Rozumiemy, jak ważne jest poczucie stabilności. Dlatego stale poszukujemy rozwiązań, które przyniosą im jak najwięcej korzyści – podkreśla Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Kampania zaplanowana jest na 9 tygodni. Spoty zostaną wyemitowane w 142 kanałach telewizyjnych. Każdego dnia nastąpi od 500 do 700 emisji reklamy. Łącznie spoty mają dotrzeć do około 90% Polaków, czyli ponad 32 mln osób. Credit Agricole promuje ofertę również w radiu. Reklamę będzie można usłyszeć w 235 stacjach: ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych, m.in.: RMF FM, Radio Zet, Radio Eska, Antyradio, Radio Plus, RMF Maxxx, RMF Classic. Kampanii towarzyszą zintegrowane działania w Internecie i mediach społecznościowych. Nową ofertę promują także materiały w placówkach bankowych i treści wyświetlane na ekranach digital signage.

Równolegle bank promuje:

  • specjalną ofertę dla graczy we współpracy z PashąBicepsem,
  • lokatę mobilną z Kontem dla Ciebie z oprocentowaniem 4 proc.

Autorem konceptu kreatywnego wiosennej kampanii Credit Agricole jest agencja Just. Produkcją spotu zajęła się firma Film Produkcja, a planowaniem i zakupem mediów Zenith Media. Za kampanię online odpowiedzialna jest agencja Mindshare Polska. Kreacje do kampanii internetowych przygotowały agencje Just i Point of View.

  • 1
Credit Agricole i Dawid Podsiadło promują kredyt

Credit Agricole i Dawid Podsiadło promują kredyt

29 kwietnia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2022

Toksyczne porady z mediów społecznościowych w eksperymencie, do którego marka Dove zaprosiła matki i córki

Nastolatki z USA spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych – pokazuje badanie przeprowadzone w ramach projektu Dove „Self-Esteem”. Dwie na 3 dziewczynki spędzają tam więcej czasu niż na rozmowie twarzą w twarz z przyjaciółmi. Ich feedy wypełniają m.in. porady kosmetyczne. Niestety, nie wszystkie są właściwe. Połowa dziewczyn twierdzi, że wyidealizowane treści dotyczące piękna w mediach społecznościowych wywołują niską samoocenę.