0 6 0 0 0 24.04.2024Kozel Bílý Lehký – kampania nowego wariantu piwaDebiut piwa Kozel Bílý Lehký wspiera szeroko zakrojona kampania. Jednym z głównych elementów komunikacji jest spot telewizyjny, emitowany od 22 kwietnia.
1 2 0 0 0 24.04.2024Kuba Błaszczykowski i Łukasz Piszczek w reklamie MubiRusza pierwsza odsłona nowej kampanii porównywarki ubezpieczeń Mubi. W reklamie Kuba Błaszczykowski i Łukasz Piszczek pokazują się w codziennych sytuacjach.
1 2 0 0 0 24.04.2024Wystartowała kampania „Dziedzictwo Beko”Firma Beko rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem.
0 1 0 0 0 24.04.2024SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłaszają wyłączne partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam23 kwietnia serwis SkyShowtime wprowadził nowy plan subskrypcji z reklamami. Paramount będzie wyłącznym przedstawicielem serwisu w zakresie sprzedaży reklam.
0 1 0 0 0 24.04.2024Apple bliski podpisania globalnej umowy z FIFA na transmisje z Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025Umowa Apple z FIFA może zostać ogłoszona już w tym miesiącu. Dawałaby firmie globalne prawa telewizyjne do przyszłorocznych piłkarskich Klubowych Mistrzostw Świata – sprawdzianu przed Mundialem 2026. Wątpliwości budzi ewentualna dostępność transmisji.
0 5 0 0 0 24.04.2024Trwają zapisy na konferencję „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”. Mamy zniżkę dla naszych CzytelnikówKonferencja „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi” odbędzie się 4–5 września w Krakowie. Celem wydarzenia jest edukacja w zakresie działań społecznych i zrównoważonego rozwoju, zdobywanie inspiracji oraz networking łączący różne sektory.
0 1 0 0 0 23.04.2024Palantir, znany z powiązań z amerykańską armią, zaproponował platformę AI agencjom reklamowymFirma analityczna Palantir zdobyła rozgłos za sprawą współpracy z amerykańskim wywiadem. Teraz chce zwiększyć swoje przychody i proponuje agencjom insighty z danych reklamodawców.
0 1 0 0 0 23.04.2024Hochland wybiera OgilvyFirma Hochland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną swojej marki. Do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
1 2 0 0 0 23.04.2024Kontratenor Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.comSklep internetowy z ubraniami, butami i akcesoriami PRM.com startuje z kampanią „Prime Choice”. Jej twarzą został światowej sławy kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
0 1 0 0 0 23.04.2024Marki własne coraz popularniejsze – badanie GfKKluczowym argumentem dla nabywców marek własnych są konkurencyjne ceny przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcjonującej jakości. Jedna trzecia konsumentów (27 proc.) deklaruje, że w ciągu najbliższych sześciu miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Takie wyniki przynosi raport „Behaviour Change”, opracowany przez Consumer Panel Services GfK.