Wystartowała kampania „Dziedzictwo Beko”
  • 1
  • 2
24.04.2024

Wystartowała kampania „Dziedzictwo Beko”

Firma Beko rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem.

Założeniem kampanii jest wywołanie dyskusji na temat czasu użyteczności sprzętów domowych i wyjście poza ramy tradycyjnej, branżowej narracji. W realizacji celu pomógł Jack Howard, reżyser znany z pracy przy filmach krótkometrażowych i serialach telewizyjnych. Nadał kampanii równowagę pomiędzy klasycznym kryminałem i komedią. W reklamie wystąpili m.in. Brendan Patricks („Downton Abbey”), Ross Hatt („The Gentlemen”) i Marty Cruckshank („The Crown”).

– […] Akcja „Dziedzictwo Beko” jest jednym z elementów kampanii #BekoStateofMind, której kolejne odsłony będziemy stopniowo odkrywać w kolejnych miesiącach – mówi Rafał Czapski, marketing director Poland & Baltics w Beko.

W ramach kampanii prowadzone są działania w kanałach własnych social media oraz współprace z influencerami na platformach firmy Meta oraz TikToku. Marka w Polsce zaprosiła do kooperacji Klaudię Halejcio, Paulinę Krupińską, Kamilę Kalińczak i Jana Dąbrowskiego. W swoich kreacjach podkreślają oni długotrwałość urządzeń poprzez podpisanie „Aktu dziedziczenia Beko”, w którym przekazują urządzenia bliskim. Komunikacja na platformach społecznościowych została wzmocniona działaniami performance (YouTube, Meta Ads, Google Programmatic).

Kampania realizowana jest na wybranych rynkach europejskich (Polska oraz Hiszpania) oraz Bliskiego Wschodu (Egipt). Działania potrwają do końca maja. Za przygotowanie strategii komunikacji, stworzenie idei kreatywnej oraz koordynację kampanii na wszystkich rynkach odpowiada agencja VML Germany & UK.

  • 2
Kampania „Dziedzictwo Beko”

Kampania „Dziedzictwo Beko”

Kampania „Dziedzictwo Beko”

24 kwietnia 2024

23 kwietnia 2024