Wystartowała kampania „Dziedzictwo Beko” - Marketing przy Kawie
Wystartowała kampania „Dziedzictwo Beko”
  • 1
  • 2
24.04.2024

Wystartowała kampania „Dziedzictwo Beko”

Firma Beko rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 kwietnia 2024

23 kwietnia 2024