SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłaszają wyłączne partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam
  • 0
  • 1
24.04.2024

SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłaszają wyłączne partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam

23 kwietnia serwis SkyShowtime wprowadził nowy plan subskrypcji z reklamami. Paramount będzie wyłącznym przedstawicielem serwisu w zakresie sprzedaży reklam.

SkyShowtime i Paramount Advertising International zawarły umowę na wyłączność. Na jej mocy Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna.

Nowy plan subskrypcji Standard z reklamami jest dostępny w SkyShowtime od 23 kwietnia. Tym samym SkyShowtime stał się pierwszym dużym serwisem streamingowym, który jednocześnie uruchomił subskrypcję z reklamami na wszystkich swoich rynkach.

Wprowadzając subskrypcję Standard z reklamami, serwis daje użytkownikom dwie opcje korzystania z oferty – z reklamami i bez nich – w dwóch cenach. Subskrypcja Standard z reklamami będzie zawierać średnio cztery do pięciu minut reklam na godzinę.

W obu subskrypcjach dostępne są te same hity filmowe, nowe i produkowane na wyłączność seriale oraz lokalne produkcje oryginalne. Z opcji Standard z reklamami będą mogli skorzystać użytkownicy na wszystkich ponad 20 rynkach, na których dostępny jest SkyShowtime, tzn. w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech.

  • 1
SkyShowtime i Paramount Advertising International zawarły partnerstwo w sprzedaży reklam

SkyShowtime i Paramount Advertising International zawarły partnerstwo w sprzedaży reklam

24 kwietnia 2024

23 kwietnia 2024