Kozel Bílý Lehký – kampania nowego wariantu piwa
  • 0
  • 6
24.04.2024

Kozel Bílý Lehký – kampania nowego wariantu piwa

Debiut piwa Kozel Bílý Lehký wspiera szeroko zakrojona kampania. Jednym z głównych elementów komunikacji jest spot telewizyjny, emitowany od 22 kwietnia.

Kozel Bílý Lehký jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, czyli rozwijający się trend „moderation” i związane z nim ograniczone spożywanie alkoholu. Ma obniżoną zawartość alkoholu (o 30% dla piwa lager 5,2% obj.).

Jednym z głównych elementów komunikacji jest charakterystyczne dla marki poczucie humoru. Spot telewizyjny przenosi nas w malownicze zakamarki czeskich uliczek. Mieszkańcy popadają w konsternację, widząc spacerującego po miasteczku białego kozła zamiast brand hero – brązowego kozła Oldy.

Kampania widoczna będzie też w digitalu, mediach społecznościowych, materiałach POSM, gazetkach konsumenckich i reklamie outdoorowej w całym kraju. Nowe piwo będzie dostępne w akcjach samplingowych oraz na eventach.

Za koncepcję kampanii odpowiada McCann, produkcję spotu zrealizowała agencja Armada. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Zenith. Działania digital koordynuje agencja Triad oraz Oliver, a komunikację public relations prowadzi K+PR.

  • 6
Kampania piwa Kozel Bílý Lehký

Kampania piwa Kozel Bílý Lehký

Kampania piwa Kozel Bílý Lehký
Kampania piwa Kozel Bílý Lehký
Kampania piwa Kozel Bílý Lehký
Kampania piwa Kozel Bílý Lehký
Kampania piwa Kozel Bílý Lehký

24 kwietnia 2024