- 0
- 6
Kozel Bílý Lehký – kampania nowego wariantu piwa
Debiut piwa Kozel Bílý Lehký wspiera szeroko zakrojona kampania. Jednym z głównych elementów komunikacji jest spot telewizyjny, emitowany od 22 kwietnia.
Kozel Bílý Lehký jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, czyli rozwijający się trend „moderation” i związane z nim ograniczone spożywanie alkoholu. Ma obniżoną zawartość alkoholu (o 30% dla piwa lager 5,2% obj.).
Jednym z głównych elementów komunikacji jest charakterystyczne dla marki poczucie humoru. Spot telewizyjny przenosi nas w malownicze zakamarki czeskich uliczek. Mieszkańcy popadają w konsternację, widząc spacerującego po miasteczku białego kozła zamiast brand hero – brązowego kozła Oldy.
Kampania widoczna będzie też w digitalu, mediach społecznościowych, materiałach POSM, gazetkach konsumenckich i reklamie outdoorowej w całym kraju. Nowe piwo będzie dostępne w akcjach samplingowych oraz na eventach.
Za koncepcję kampanii odpowiada McCann, produkcję spotu zrealizowała agencja Armada. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Zenith. Działania digital koordynuje agencja Triad oraz Oliver, a komunikację public relations prowadzi K+PR.
- 6