- 1
- 2
Kontratenor Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
Sklep internetowy z ubraniami, butami i akcesoriami PRM.com startuje z kampanią „Prime Choice”. Jej twarzą został światowej sławy kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
Kampania ma być metaforą spełniania pragnień i realizacji najskrytszych marzeń bez wyrzeczeń. W promującym ją filmie Jakub Józef Orliński stawia czoła różnym pokusom luksusu – od zabytkowych samochodów po atrakcyjnych gości i rozrywkę, aby finalnie oddać się temu, co kocha najbardziej.
Obecny PRM powstał po zeszłorocznym przejęciu i konsolidacji Sneakerstudio z PRM przez Answear.com. Kampania będzie emitowana na ośmiu rynkach CEE: w Polsce, Czechach, Ukrainie, Rumunii, Grecji, Chorwacji, Bułgarii i we Włoszech. Reżyserem filmu jest Daniel Jaroszek, za produkcję odpowiada Papaya Films. Strategię oraz koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.
- 2