Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com - Marketing przy Kawie
Kontratenor Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
Advertisement
  • 1
  • 2
23.04.2024

Kontratenor Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com

Sklep internetowy z ubraniami, butami i akcesoriami PRM.com startuje z kampanią „Prime Choice”. Jej twarzą został światowej sławy kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56325 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 kwietnia 2024

  • 0
  • 2
  • 0
23.04.2024 Artykuł Partnera

Stabilne przychody w modelu abonamentowym dostępne dla każdego dzięki rozwiązaniom TubaPay

Biznes abonamentowy znany jest zachodnim gospodarkom już od dłuższego czasu. To rozwiązanie przynosi wyraźne korzyści zarówno dla firm, jak i klientów. Swoimi korzeniami sięga sektora usług np. telekomunikacyjnych, ale obecnie znajduje zastosowanie w wielu branżach takich jak między innymi szkolenia, produkty cyfrowe, usługi stacjonarne, e-commerce, mentoring czy edukacja online. Płatności abonamentowe mogą być z powodzeniem stosowane zarówno w całym biznesie, jak i w wybranym obszarze np. wyłącznie do tworzenia pakietów produktowych. Jakie korzyści przemawiają za tym modelem?