Kontratenor Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
  • 1
  • 2
23.04.2024

Kontratenor Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com

Sklep internetowy z ubraniami, butami i akcesoriami PRM.com startuje z kampanią „Prime Choice”. Jej twarzą został światowej sławy kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.

Kampania ma być metaforą spełniania pragnień i realizacji najskrytszych marzeń bez wyrzeczeń. W promującym ją filmie Jakub Józef Orliński stawia czoła różnym pokusom luksusu – od zabytkowych samochodów po atrakcyjnych gości i rozrywkę, aby finalnie oddać się temu, co kocha najbardziej.

Obecny PRM powstał po zeszłorocznym przejęciu i konsolidacji Sneakerstudio z PRM przez Answear.com. Kampania będzie emitowana na ośmiu rynkach CEE: w Polsce, Czechach, Ukrainie, Rumunii, Grecji, Chorwacji, Bułgarii i we Włoszech. Reżyserem filmu jest Daniel Jaroszek, za produkcję odpowiada Papaya Films. Strategię oraz koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.

  • 2
Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com

Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com

Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com

23 kwietnia 2024

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.04.2024 Artykuł Partnera

Stabilne przychody w modelu abonamentowym dostępne dla każdego dzięki rozwiązaniom TubaPay

Biznes abonamentowy znany jest zachodnim gospodarkom już od dłuższego czasu. To rozwiązanie przynosi wyraźne korzyści zarówno dla firm, jak i klientów. Swoimi korzeniami sięga sektora usług np. telekomunikacyjnych, ale obecnie znajduje zastosowanie w wielu branżach takich jak między innymi szkolenia, produkty cyfrowe, usługi stacjonarne, e-commerce, mentoring czy edukacja online. Płatności abonamentowe mogą być z powodzeniem stosowane zarówno w całym biznesie, jak i w wybranym obszarze np. wyłącznie do tworzenia pakietów produktowych. Jakie korzyści przemawiają za tym modelem?