Frito Lay Poland wybrał Cut The Mustard
  • 0
  • 1
26.02.2024

Frito Lay Poland wybrał Cut The Mustard

Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 lutego 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.02.2024

„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” – odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360  

Automatyzacja cen, wyzwania związane z implementacją strategii dynamic pricingu w e-commerce, korelacja pomiędzy możliwościami, jakie oferuje sztuczna inteligencja w kontekście optymalizacji cyfrowej półki, historie wdrożeń oraz wyzwania związane z budowaniem przewagi konkurencyjnej poprzez dynamiczne dostosowanie cen produktów na podstawie aktualnych, jakościowych danych. Wszystkie te obszary zostaną omówione na bezpłatnym webinarze „Dynamic Pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność? Praktyczne tipy od Brandly360”, który odbędzie się 12 marca o godzinie 12:00.