Modelowanie biznesu oparte na sztucznej inteligencjiModelowanie biznesu oparte na sztucznej inteligencjiModelowanie biznesu oparte na sztucznej inteligencjiModelowanie biznesu oparte na sztucznej inteligencji
Nie ma branży, w której nie można by zastosować AI (fot. Tara Winstead/Pexels)

Modelowanie biznesu oparte na sztucznej inteligencji

Modelowanie biznesu oparte na sztucznej inteligencji
Katarzyna Królak-Wyszyńska

Katarzyna Królak-Wyszyńska

-

CEO, Innovatika

Katarzyna Królak-Wyszyńska

Katarzyna Królak-Wyszyńska

CEO
Innovatika

Doświadczony ekspert w dziedzinie zarządzania procesami innowacji organizacyjnych i komunikacji. Prowadziła kilkadziesiąt projektów doradczych m.in. dla takich firm, jak Giełda Papierów Wartościowych, Microsystems, Londa, Wolters Kluwer, Ferrero, Lafarge, Poczta Polska. Pomaga organizacjom w budowaniu otwartości i zaufania, tworzeniu klimatu innowacyjności, doskonaleniu zarządzania kapitałem intelektualnym, wykorzystywaniu potencjału pracowników. Ma też wieloletnie doświadczenie w stymulowaniu zmian w sektorze publicznym.

Wprowadzenie AI do strategii i modelu biznesowego organizacji staje się kluczowym czynnikiem sukcesu. Nadanie strategicznego znaczenia transformacji AI wymaga ogromnego wysiłku, jednak te firmy, które go wykonają, staną się liderami jutra. Te, które nie podążą tą ścieżką, prawdopodobnie z czasem przestaną istnieć.

Jeśli w twojej firmie implementacji AI nie ma jeszcze na liście priorytetów strategicznych, najwyższy czas to zmienić. Twoja konkurencja – zarówno obecna, jak i przyszła – z pewnością zwróciła już uwagę na te możliwości.

Nie ma w tej chwili ani jednej branży, która nie znalazłaby zastosowania AI w swoim biznesie. Jak go szukać? Gdzie go umiejscowić? W tym artykule omówię, jak można wykorzystać model biznesowy do efektywnej implementacji AI we wszystkich kluczowych obszarach firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja