„Neurocopywriting” – książka Joanny i Jarosława Burdków już w sprzedaży
  • 0
  • 1
26.02.2024

„Neurocopywriting” – książka Joanny i Jarosława Burdków już w sprzedaży

Jak tworzyć przekonujące i angażujące treści, które wywołają emocje i zbudują zaufanie wśród odbiorców? Jak przekształcić przeciętny tekst w efektywne narzędzie marketingowe? Odpowiedzi można szukać we właśnie wydanej książce „Neurocopywriting” Joanny i Jarosława Burdków.

„Neurocopywriting” nie jest po prostu kolejną książką o pisaniu. Ma być kluczem do zrozumienia współczesnego czytelnika i skutecznego dotarcia do jego umysłu.

Na ponad 400 stronach można znaleźć w niej nie tylko teoretyczne podstawy neurocopywritingu, lecz także mnóstwo przykładów i ciekawostek oraz recepty, techniki i porady, które pomogą przyciągnąć i zatrzymać uwagę odbiorców.

Książka „Neurocopywriting” składa się z ośmiu rozdziałów, w których autorzy dzielą się zebraną wiedzą i doświadczeniem. Łączą dziedziny copywritingu, neuromarketingu, brand managementu, a także zarządzania projektami. W ten sposób pokazują, w jaki sposób projektować i jak pisać treści skierowane do dzisiejszych odbiorców.

Z tej publikacji można dowiedzieć się m.in.:

  • Czym jest neurocopywriting i dlaczego to dzisiaj najskuteczniejszy sposób pisania.
  • Jak wygląda codzienność współczesnego człowieka, atakowanego tysiącami komunikatów.
  • Jakie są potrzeby i oczekiwania współczesnych klientów i klientek.
  • Jak przyciągnąć i zatrzymać uwagę czytających.
  • Jak projektować i tworzyć komunikaty, które dotrą wprost do mózgu odbiorcy.
  • Jak pisać językiem korzyści i obaw, a także jak upraszczać komunikaty.
  • Jak sprawić, aby Twoich treści nikt nie przewijał kciukiem.
  • Jak radzić sobie z porażką i syndromem oszusta.

Autorzy wyjaśniają też złożone relacje między językiem a psychologią ludzkiego umysłu. Pokazują, w jaki sposób różne typy komunikatów wpływają na emocje, uwagę i decyzje odbiorców.

To wartościowa pozycja dla początkujących copywriterów, twórców treści, marketerów, przedsiębiorców, właścicieli firm i studentów, którzy zaczynają swoją przygodę w marketingu i uczą się o komunikacji.

Książkę można zamówić na stronie: www.ksiazkaneurocopywriting.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym książki.

O autorach

Joanna Burdek, Jarosław Burdek – małżeństwo strategów marki z Brand Useful. Pomagają firmom budować mocne marki i uporządkować chaos marketingowy, a nie strzelać pomysłami jak z katapulty. Szkoleniowcy, wykładowcy, praktycy. Pracowali z markami Continental, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, O Bag, Multikino, Zamek Królewski na Wawelu, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Women in Technology. W swoich strategiach i tekstach bazują na wiedzy o mózgu.

  • 1
„Neurocopywriting” Joanny i Jarosława Burdków

„Neurocopywriting” Joanny i Jarosława Burdków

26 lutego 2024

25 lutego 2024

23 lutego 2024