„Neurocopywriting” – książka Joanny i Jarosława Burdków już w sprzedaży
  • 0
  • 1
26.02.2024

„Neurocopywriting” – książka Joanny i Jarosława Burdków już w sprzedaży

Jak tworzyć przekonujące i angażujące treści, które wywołają emocje i zbudują zaufanie wśród odbiorców? Jak przekształcić przeciętny tekst w efektywne narzędzie marketingowe? Odpowiedzi można szukać we właśnie wydanej książce „Neurocopywriting” Joanny i Jarosława Burdków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 lutego 2024

25 lutego 2024

23 lutego 2024