Dynamiczne ceny zmieniają się zależnie od klienta czy od czasu zakupu. Stosują je od dawna m.in. hotele i linie lotnicze. W kolejce zaś stoją następni, choćby sieci handlowe. Ta rewolucja wymaga jednak ostrożności. Wprowadzana bez zrozumienia psychologii konsumenta – może zaszkodzić marce.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Osiemnaście lat temu Bill Gates wydał książkę „Business @ the Speed of Thought”. Przepowiadał w niej, jak Internet zmieni świat w kolejnych latach. Jedna ze zmian dotyczyła właśnie cen.
Autor pisał: „Oprogramowanie będzie wiedziało, gdzie dotychczas podróżowałeś. Na tej podstawie zaoferuje Ci kolejne propozycje, zniżki, oferty i ceny za wszystkie rzeczy, z których chciałbyś skorzystać”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.