Nowy wspaniały świat dynamicznych cenNowy wspaniały świat dynamicznych cenNowy wspaniały świat dynamicznych cenNowy wspaniały świat dynamicznych cen
Groszowa sprawa? Od czego to będzie zależało? (fot. osiris59/Fotolia.com)

Nowy wspaniały świat dynamicznych cen

Nowy wspaniały świat dynamicznych cen
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dynamiczne ceny zmieniają się zależnie od klienta czy od czasu zakupu. Stosują je od dawna m.in. hotele i linie lotnicze. W kolejce zaś stoją następni, choćby sieci handlowe. Ta rewolucja wymaga jednak ostrożności. Wprowadzana bez zrozumienia psychologii konsumenta – może zaszkodzić marce.

Osiemnaście lat temu Bill Gates wydał książkę „Business @ the Speed of Thought”. Przepowiadał w niej, jak Internet zmieni świat w kolejnych latach. Jedna ze zmian dotyczyła właśnie cen.

Autor pisał: „Oprogramowanie będzie wiedziało, gdzie dotychczas podróżowałeś. Na tej podstawie zaoferuje Ci kolejne propozycje, zniżki, oferty i ceny za wszystkie rzeczy, z których chciałbyś skorzystać”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się