Różnorodność pokoleniowa – wyzwanie dla komunikacji marketingowejRóżnorodność pokoleniowa – wyzwanie dla komunikacji marketingowejRóżnorodność pokoleniowa – wyzwanie dla komunikacji marketingowejRóżnorodność pokoleniowa – wyzwanie dla komunikacji marketingowej
Czy marka i jej grupa docelowa rozumieją się nawzajem? (fot. Pixabay)

Różnorodność pokoleniowa – wyzwanie dla komunikacji marketingowej

Różnorodność pokoleniowa – wyzwanie dla komunikacji marketingowej
Joanna Tauber

Joanna Tauber

-

prezes zarządu, Tauber Promotion

Joanna Tauber

Joanna Tauber

prezes zarządu
Tauber Promotion

Tauber Promotion założyła w 1992 r. Specjalizuje się w public i investor relations, kontaktach B2B oraz w zarządzaniu marką. Ma też doświadczenie w zakresie wsparcia PR i szkolenia zarządów firm podczas ofert publicznych i w transakcjach M&A. Autorka artykułów i analiz w prasie ekonomicznej i marketingowej, prelegentka na branżowych seminariach i konferencjach.

Każdy z nas przeżył z pewnością sytuację, w której miał wrażenie, że rozmówca posługuje się jakimś obcym, niezrozumiałym językiem. I nie chodzi tu o rzeczywistą edukację lingwistyczną, lecz raczej o świat pojęć, którymi operujemy i wśród których czujemy się bezpiecznie. Nie chodzi mi przy tym o żargon branżowy czy wysokospecjalistyczną terminologię. Tego rodzaju zdarzenia mają miejsce coraz częściej, gdy rozmawiają ze sobą przedstawiciele różnych generacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się