Holding WPP notuje gorsze wyniki finansowe
  • 0
  • 1
26.02.2024

Holding WPP notuje gorsze wyniki finansowe

Wyniki finansowe holdingu reklamowego WPP pogorszyły się w ostatnim kwartale. Wytłumaczeniem jest powolny wzrost wydatków reklamowych w Stanach Zjednoczonych. Holding prowadzi restrukturyzację agencji, które wchodzą w jego skład, aby obniżyć koszty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54862 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 lutego 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.02.2024

„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” – odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360  

Automatyzacja cen, wyzwania związane z implementacją strategii dynamic pricingu w e-commerce, korelacja pomiędzy możliwościami, jakie oferuje sztuczna inteligencja w kontekście optymalizacji cyfrowej półki, historie wdrożeń oraz wyzwania związane z budowaniem przewagi konkurencyjnej poprzez dynamiczne dostosowanie cen produktów na podstawie aktualnych, jakościowych danych. Wszystkie te obszary zostaną omówione na bezpłatnym webinarze „Dynamic Pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność? Praktyczne tipy od Brandly360”, który odbędzie się 12 marca o godzinie 12:00.