McDonald's rozpoczyna globalną kampanię inspirowaną japońskim anime i mangą
  • 0
  • 3
23.02.2024

McDonald’s rozpoczyna globalną kampanię inspirowaną japońskim anime i mangą

Globalna kampania w ponad 30 krajach inspirowana jest wizerunkiem marki w mandze i anime. Pojawia się fikcyjne logo WcDonald’s, nowy sos w menu, są też krótkometrażowe filmy anime.

– Anime jest ogromną częścią dzisiejszej kultury i uwielbiamy to, że nasi fani zapraszają nas do rozmowy od lat. Wszechświat WcDonald’s jest odzwierciedleniem tego, co stworzyli fani. Oddaje cześć ich wizji i celebruje ich kreatywność. Jednocześnie po raz pierwszy w historii autentycznie ożywia ją w naszych restauracjach – mówi Tariq Hassan, chief marketing and customer experience officer w McDonald’s USA.

Nowy sos Savory Chili WcDonald’s będzie dostępny w limitowanej edycji. Jest połączeniem imbiru, czosnku i soi z lekko ostrym smakiem płatków chili. W menu pojawią się też WcNuggetsy.

Grafiki do kampanii stworzył japoński ilustrator Acky Bright. Trzej fani anime, którzy stworzyli prace o tematyce WcDonald’s, otrzymają granty oraz indywidualną sesję mentorską z Brightem.

W barze WcDonald’s w Los Angeles marka zorganizuje Immersive Dining Experience połączenie rozrywki i jedzenia. Goście zostaną przeniesieni do świata marki przez trójwymiarowe projekcje, a także projekcje na stołach, inspirowane czterema krótkometrażowymi filmami o WcDonald’s. Każdy film nawiązuje do jednego gatunku anime:

  • akcji,
  • romansu,
  • mecha (o robotach i pilotujących je ludziach),
  • fantasy.

Kolejne filmy będą pojawiać się co tydzień w poniedziałki od 26 lutego do 18 marca.

  • 3
McDonald's rozpoczyna globalną kampanię inspirowaną japońskim anime i mangą

McDonald's rozpoczyna globalną kampanię inspirowaną japońskim anime i mangą

McDonald's rozpoczyna globalną kampanię inspirowaną japońskim anime i mangą
McDonald's rozpoczyna globalną kampanię inspirowaną japońskim anime i mangą

23 lutego 2024