0 4 0 0 0 2.10.2023Dominują aplikacje i sieci handlowe – badanie Monitor Programów Lojalnościowych 2023Dwóch na trzech dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Pozycję lidera wśród programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku pojawił się nowy silny gracz, Kaufland Card – wynika z badania Monitor Programów Lojalnościowych 2023.
1 1 0 0 0 2.10.2023Kampania konta oszczędnościowego Banku MillenniumBank Millennium prowadzi nową edycję kampanii konta oszczędnościowego dla klientów indywidualnych. Nowe środki zgromadzone na Koncie Oszczędnościowym Profit objęte są promocyjnym oprocentowaniem w wysokości nawet 7 proc. w skali roku. Promocji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji.
0 3 0 0 0 2.10.2023Wiarygodna marka odporna na kryzys – podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public RelationsKongres Public Relations to wydarzenie, podczas którego od lat omawiane są wyniki badań, analiz, prezentowane są liczne przykłady narzędzi i rozwiązań komunikacyjnych. 23. edycja tego projektu odbyła się w ubiegłym tygodniu. Jej hasło brzmiało: „Marka w przestrzeni wirtualnej: interakcja, dialog, kryzys”. W kongresie wzięło udział blisko 200 osób, które poszukiwały odpowiedzi na szereg pytań związanych m.in. z komunikowaniem w sieci.
4 4 0 0 0 2.10.2023„As Featured in Meal” – globalna kampania McDonald’s o roli marki w popkulturzeMcDonald's wprowadził w stu krajach nową pozycję w menu. Nawiązuje do dań zamawianych w filmach. Towarzyszy temu globalna kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 2.10.2023Torebka ze skóry wyhodowanej przez bakterie. To oferta duńskiej marki odzieżowejTestowy egzemplarz torebki Bou Bag duńskiej marki Ganni powstał z syntetycznej skóry – włókna tworzonego przez bakterie. Nie zawiera plastiku. Po przetestowaniu reakcji konsumentów ma pojawić się w regularnej sprzedaży w 2025 r.
0 1 0 0 0 2.10.2023Co drugi polski konsument wybiera zrównoważoną modę – raport Deloitte „Brand purpose – rynek mody 2023”Niemal trzech na pięciu kupujących produkty modowe stara się wybierać tylko marki zaangażowane i odpowiedzialne społecznie oraz dbające o środowisko. Tak wynika z najnowszego badania firmy doradczej Deloitte o brand purpose i rynku mody.
1 7 0 0 0 2.10.2023Astronauta na ulicach Warszawy – akcja bukmachera SuperbetUbranego w pełny ekwipunek astronautę mieszkańcy stolicy mogli spotkać m.in. w okolicach stacji metra Centrum, w zagłębiu biurowym w okolicach ronda ONZ, pod Pałacem Kultury i Nauki czy Złotymi Tarasami. Wyposażony w zdjęcie Księżyca prosił przechodniów o podpowiedzi, w którą stronę powinien się kierować, żeby polecieć w kosmos.
0 1 0 0 0 1.10.2023Kampania promująca Serki Wiejskie z PiątnicyOd 22 września do 19 października emitowana jest kampania telewizyjna Serków Wiejskich z Piątnicy z dodatkiem owoców. W spotach podkreślone zostały cechy produktów.
0 1 0 0 0 1.10.2023UOKiK nałożył ponad 5 mln zł kary na Natural Pharmaceuticals za manipulacje i dark patternsMiały być darmowe próbki suplementów, a przychodziły rachunki za roczny zapas produktu wraz z subskrypcją. Za takie praktyki UOKiK nałożył ponad 5 mln zł kary na Natural Pharmaceuticals. Sankcje finansowe objęły także osobę zarządzającą spółką.
1 1 0 0 0 1.10.2023Oskar Cyms gościnnie w reklamie Plusa na KartęPlus przygotował nowy spot promujący ofertę na kartę. Marianna Zydek i Maciej Musiałowski, którzy są twarzami kampanii, przedstawiają w nim promocję „Tu i teraz aż 400 GB na początek”.