0 1 0 0 0 13.02.2024Pfleiderer przedłuża i rozszerza współpracę z Altavia Kamikaze + K2Producent płyt drewnopochodnych Pfleiderer Polska przedłużył o rok współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2. Jednocześnie obszar obsługi został powiększony. Agencja pracuje z tą marką od 2022 r., po wygranym przetargu.
1 6 0 0 0 13.02.2024Interaktywna lalka METsy i GenAI przeciw stereotypom płciowym w kampanii IT Girls i Accenture SongInteraktywna lalka METsy wygłasza stereotypowe treści, które od najmłodszych lat słyszą dziewczynki. Fundacja IT Girls we współpracy z Accenture Song ruszyły z kampanią, która ma na celu przełamanie stereotypów dotyczących płci.
0 1 0 0 0 13.02.202479 proc. użytkowników Twitcha przedkłada tematykę nad przywiązanie do streamera – raport Open MobiW jaki sposób użytkownicy spędzają czas na platformie Twitch? Kim są poza nią? Dlaczego stanowią atrakcyjną grupę dla reklamodawców? Open Mobi na zlecenie Seegame przeprowadziło badanie wśród polskiej społeczności serwisu Twitch.
1 5 0 0 0 13.02.2024Małgorzata Foremniak ambasadorką House of DiamondPrzez kilka kolejnych lat Małgorzata Foremniak będzie ambasadorką nowej polskiej marki House of Diamond. 16 lutego nastąpi otwarcie atelier diamentów w warszawskiej Fabryce Norblina.
0 1 0 0 0 12.02.2024Walentynki 2024. Ponad połowa badanych z całego świata zamierza je obchodzić – badanie SalesforcePonad połowa badanych z całego świata zamierza obchodzić walentynki – wskazuje badanie Salesforce. 55% uczestników badania planuje z tej okazji romantyczną kolację.
0 1 0 0 0 12.02.2024VeloBank z okazji walentynek staje się Love BankiemKampania produktowa VeloBanku zachęca do doceniania siebie i swoich bliskich. Okazuje się, że 14 lutego świętujemy niezależnie od tego, czy jesteśmy zakochani.
0 1 0 0 0 12.02.2024Adidas chce uniknąć pułapki nadmiernej koncentracji na direct to consumerZ czego wynika niebezpieczeństwo nadmiernej koncentracji marek na sprzedaży direct to consumer (DTC)? „Z tego, że marki stają się zanadto skupione na sobie i lekceważą doświadczenia detalistów” – powiedział Bjorn Gulden, CEO Adidasa na spotkaniu z inwestorami.
0 1 0 0 0 12.02.2024Agencja VML obroniła budżet BP w social mediaPrzetarg na obsługę social media marki BP wygrała agencja VML, przedłużając dotychczasową współpracę o kolejne dwa lata.
1 1 0 0 0 11.02.2024Uber Eats krytykowany za scenę żartu z alergii w reklamie na Super BowlReklama Uber Eats przygotowana na Super Bowl zawierała żartobliwą scenę, w której mężczyzna z alergią na orzeszki ziemne je masło orzechowe. Na markę spadła fala krytyki. Oburzenie wyraziła organizacja działająca na rzecz alergików.
0 2 0 0 0 9.02.2024„Dłuższe połączenie” w aplikacji Jakdojadę – akcja prezerwatyw UnimilRuszyła walentynkowa kampania „Dłuższe połączenie”. Promuje prezerwatywy Unimil Max Love Time Control w aplikacji mobilnej Jakdojade.