0 1 0 9.04.2025Gemius i PBI planują wprowadzenie nowego wskaźnika dla branży e-commerceBadanie Mediapanel ma lepiej odzwierciedlać obraz polskiego internetu, jeśli chodzi o realne korzystanie użytkowników z serwisów i aplikacji e-commerce. Planowane zmiany nastąpią w ciągu najbliższych miesięcy.
1 3 0 8.04.2025„Z troski o nioski” – wielkanocny spot Stowarzyszenia Otwarte KlatkiWielkanoc to czas, który chcemy spędzić radośnie w gronie najbliższych – święto nadziei i celebracja życia. W swoim najnowszym spocie Stowarzyszenie Otwarte Klatki zwraca uwagę, że jest to też moment, w którym wspólnymi siłami możemy zmienić los kur cierpiących w klatkach – niezależnie od wieku wziąć sprawy w swoje ręce i przekuć troskę o zwierzęta w realne działanie.
1 1 0 8.04.2025Coca-Cola Zero stworzyła spot bez produktu i sloganu reklamowegoNajnowsza kampania Coca-Coli Zero pokazuje wyłącznie aktorów, którzy sądzą, że biorą udział w przesłuchaniu do reklamy. Odgrywają bez rekwizytów różne sytuacje, w tym otwieranie i picie bezcukrowej coli.
1 3 0 8.04.2025Żywiec zachęca do cieszenia się życiem w rytm piosenki „Myślę sobie, Ż”Marka piwa Żywiec nawiązuje do czasu spędzonego na łonie natury. Zarówno w spocie, jak i na kreacjach reklamowych ważną rolę odgrywają atrybuty związane z polskim folklorem – wszystko pod hasłem „Chce się Ż”.
0 1 0 8.04.2025Rusza Hearts & Minds Strategies – nowa agencja doradztwa i public relationsAgencja Hearts & Minds Strategies oferuje usługi doradztwa strategicznego, public affairs oraz public relations dla przedsiębiorstw działających w sektorach regulowanych, takich jak energetyka, przemysł, telekomunikacja, FMCG.
1 4 0 8.04.2025Norbi w kampanii Pepsi stylizowanej na lata 90.Z początkiem kwietnia wystartowała kampania Pepsi ze spotem stylizowanym na program zakupowy z lat 90. Pojawia się w nim specjalny numer telefonu. Po jego wybraniu połączenie odbiera piosenkarz i prezenter Norbi.
1 4 0 8.04.2025Young Leosia namawia, by „poczuć moc smaku” w kampanii OrbitPiosenkarka Young Leosia kontynuuje współpracę z marką Orbit Refreshers. W nowej kampanii reklamowej artystka namawia, by „poczuć moc smaku”.
0 1 0 8.04.2025Rentowność usług marketingowych maleje, koszty rosną – raport SARNowy raport SAR pokazuje niepokojącą dysproporcję. Od dziesięciu lat koszty pracy w agencjach rosną znacznie szybciej niż stawki, które agencje są w stanie wynegocjować z klientami. W efekcie maleje rentowność podstawowych usług, ograniczane są inwestycje i pojawia się ryzyko utraty jakości.
1 4 0 8.04.2025Ruszyła kampania FDDS „Twój SMS ma siłę”Celem kampanii Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę (FDDS) jest zwiększenie świadomości na temat przemocy wobec dzieci. Ma też zachęcić do wsparcia SMS-em działań fundacji.
0 2 0 7.04.2025Muzeum Sztuki Nowoczesnej z kampanią „Wystawy niestałej”Muzeum Sztuki Nowoczesnej (MSN) w Warszawie promuje „Wystawę niestałą. 4 x kolekcja”. To odsłona kampanii „Muzeum otwarte”.