Maybelline New York z efektem rozświetlenia na muralach w Warszawie
  • 0
  • 4
25.02.2024

Maybelline New York z efektem rozświetlenia na muralach w Warszawie

„Kliknij po efekt rozświetlenia” to hasło kampanii wprowadzającej nową bazę rozświetlającą marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Jednym z elementów kampanii są dwa murale.

Pierwszy z nich to mural motion, który nawiązuje do efektu rozświetlenia, jaki daje produkt. Drugi mural wykorzystuje technologię LED i dodatkowo wyposażony jest w innowacyjną gąbkę, podkreślając Instant Perfector Glow. Murale umiejscowione są w Warszawie przy Metrze Politechnika (ul. Jaworzyńska i ul. Waryńskiego).

W kampanii wykorzystana została również telewizja, digital oraz współpraca z influencerami. Media na potrzeby kampanii zaplanował Wavemaker. Działania reklamowe potrwają do połowy marca. Za współpracę z influencerami odpowiada agencja Ju, za social media 121 PR, a murale powstały we współpracy Good Looking Studio, MullenLowe Warsaw i Wavemakerem.

Maybelline New York wcześniej już wykorzystała najnowsze trendy marketingu cyfrowego z wykorzystaniem CGI. Jesienią 2022 r. dokonała metamorfozy Pałacu Kultury i Nauki, nad rondem ONZ szybował sterowiec z tuszem do rzęs, a na Tamce pomadki w kształcie autobusów pomalowały jezdnię na winylowe kolory.

  • 4
Murale Maybelline New York w Warszawie

Murale Maybelline New York w Warszawie

Murale Maybelline New York w Warszawie
Murale Maybelline New York w Warszawie
Murale Maybelline New York w Warszawie

— Koniec —

23 lutego 2024