Tomasz Jakubiak w kampanii Banków Spółdzielczych „Załatw to po sąsiedzku”
  • 1
  • 1
29.08.2022

Tomasz Jakubiak w kampanii Banków Spółdzielczych „Załatw to po sąsiedzku”

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS i Bank BPS rozpoczęły kampanię reklamową w Internecie. W spotach produktowych i wizerunkowych występuje ambasador marki, Tomasz Jakubiak, kucharz i osobowość telewizyjna. Zachęca, by sprawy bankowe przenieść do banków spółdzielczych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2022

Polacy wciąż stawiają na stacjonarne zakupy, jednak e-commerce coraz popularniejszy – badanie EY

Wraz ze znoszeniem pandemicznych restrykcji Polacy chętniej decydowali się na powroty do sklepów stacjonarnych. Jeszcze w marcu 2021 r. 43% respondentów deklarowało, że odwiedza je rzadziej. Natomiast w maju 2022 r. ten odsetek spadł do 20%. Równocześnie rośnie grono konsumentów, którzy wybierają kanał e-commerce. Wyniki piątej polskiej edycji badania EY Future Consumer Index.