1 3 0 0 0 26.10.2020„Kreda wstydu” – poznaniacy oznaczają niedopałki na ulicachW Poznaniu ruszyła akcja społeczna „Kreda wstydu”. Jej uczestnicy obrysowują kredą leżące na chodnikach niedopałki.
0 2 0 0 0 26.10.2020Procter & Gamble wprowadza wielorazowe butelkiP&G stworzyło system uzupełniania kosmetyków, składający się z aluminiowej butelki wielokrotnego użytku na szampon oraz torebki z kosmetykiem nadającej się do recyklingu. Ma to zmniejszyć zużycie plastiku o 60%.
0 1 0 0 0 26.10.2020Dla 84% Polaków wygoda użytkowania serwisu jest równie ważna, jak jakość produktu. Raport firmy AdyenW ciągu kilku ostatnich miesięcy znacząco zmieniły się preferencje zakupowe Polaków. Wiele nowych przyzwyczajeń zostanie z nami na stałe. Według danych firmy Adyen na tle całej Europy Polska osiągnęła największy odsetek konsumentów (39 proc.), którzy zwiększyli aktywność zakupową w Sieci w porównaniu z okresem sprzed pandemii. Co więcej, Polacy odnotowali najwyższy wskaźnik pod względem lojalności wobec marek, na których zamierzają polegać w przyszłości (82 proc.). Prześcignęli tym samym wszystkie inne analizowane globalnie rynki.
0 1 0 0 0 26.10.2020„Taki sam start dla europejskich i azjatyckich e-przedsiębiorców” – kampania e-IzbyIzba Gospodarki Elektronicznej rozpoczęła kampanię dotyczącą równych ram prawnych i konkurencyjnych dla azjatyckich oraz europejskich przedsiębiorców e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem e-przedsiębiorców działających na terenie Polski. Kampania skierowana jest zarówno do biznesu, jak i konsumentów oraz organów administracji rządowej.
0 1 0 0 0 26.10.2020AliExpress zostaje partnerem Lecha PoznańAliExpress został sponsorem Lecha Poznań. Umowa między klubem piłkarskim i platformą sprzedaży detalicznej online potrwa do 30 czerwca 2021 r., z możliwością przedłużenia.
1 1 0 0 0 23.10.2020„Wyzwania z paczki”, czyli kreatywne testy produktów dostępnych w usłudze Allegro Smart Student15 października miała miejsce premiera nowego kanału promującego usługę Allegro Smart Student – „Wyzwania z paczki”. W każdym z odcinków bracia bliźniacy Tomkiewiczowie realizują zadanie związane z użytkowaniem konkretnych produktów zamówionych na Allegro.
0 1 0 0 0 23.10.2020Adidas przygotowuje się do sprzedaży marki Reebok?Adidas zamierza sprzedać markę Reebok – podaje „Forbes”, powołując się na niemiecki magazyn biznesowy „Manager Magazin”. Brand od dawna zmaga się trudnościami. Ma też za sobą nieudaną restrukturyzację.
0 2 0 0 0 23.10.2020Polska na 28. miejscu w rankingu siły nabywczej w Europie GfKW 2020 r. przeciętna siła nabywcza przypadająca na mieszkańca Europy wynosi 13 894 euro. Ten dochód rozporządzalny netto różni się znacznie pomiędzy poszczególnymi 42 krajami objętymi badaniem. Liechtenstein, Szwajcaria i Luksemburg mają najwyższy dochód rozporządzalny netto, natomiast Kosowo, Mołdawia i Ukraina – najniższy. Mieszkańcy Liechtensteinu dysponują ponad 37-krotnie większą średnią siłą nabywczą niż Ukraińcy – wynika z raportu GfK „Purchasing Power Europe 2020”. Polska zajmuje 28. miejsce. Rok wcześniej była 29.
0 1 0 0 0 23.10.2020Pepco wybrało Grey Group Poland do obsługi na nowych rynkach europejskichSieć Pepco wchodzi na nowe rynki. We wrześniu odbyło się otwarcie pierwszych sklepów na północy Włoch. 23 października uruchomiono sklep w Serbii. Marka wybrała agencję Grey Group Poland do rozwijania biznesu na rynkach europejskich.
0 1 0 0 0 23.10.2020Polska piłka w dobrej kondycji przed pandemią. Ponad 572 mln zł przychodów klubów Ekstraklasy w 2019 r. Raport DeloitteW 2019 r. klubom piłkarskim udało się wypracować 572,3 mln zł przychodów – wynika z 14. raportu Deloitte „Piłkarska liga finansowa”. Do tego należy doliczyć jeszcze rekordowe 155,7 mln zł wpływów z tytułu transferów, z czego 92 proc. stanowią transakcje zagraniczne. Prowadząca w rankingu Legia Warszawa w tym sezonie powiększyła przewagę. Na drugie miejsce podium, wyprzedzając Lecha Poznań, wskoczyła Lechia Gdańsk.