Espresso

26 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2020

#Switch w komunikacji – konferencja online o przyszłości marketingu i PR po pandemii

W trakcie pandemii z dnia na dzień pojawiły się nowe narzędzia, strategie i komunikaty. Jaki obraz wyłania się z tych zmian? Czego nauczył nas czas pandemii? Jak będzie wyglądał świat mediów w najbliższych latach? 4 czerwca eksperci ds. komunikacji, marketerzy i dziennikarze poszukają odpowiedzi na te pytania podczas konferencji online #Switch w komunikacji, organizowanej przez agencję D*fusion Communication.

25 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2020

Barometr Covid-19 Kantara: trzy trendy konsumenckie definiujące „nową normalność”

Poziom niepokoju w gospodarce jest nadal wysoki, ale wszyscy zadomowiliśmy się już w „nowej normalności” wymuszonej przez stan izolacji, choć tęsknimy za poprzednim życiem. Ponieważ wydaje się, że ograniczenia zaczynają być powoli luzowane, już teraz zastanawiamy się nad tym, co będzie za chwilę. Takie są wnioski z czwartej fali badania Barometr Covid-19, realizowanego przez firmę Kantar na ponad 50 rynkach.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2020

Ministerstwo Finansów odpowiada PIAP w sprawie upominków reklamowych

Polska Izba Artykułów Promocyjnych wraz kancelarią Tax-Lex w styczniu 2020 r. w swoim piśmie zarekomendowała Ministerstwu Finansów zmiany dotyczące m.in. zniesienia obowiązku prowadzenia ewidencji upominków reklamowych. Ministerstwo odniosło się do przedstawionych rozwiązań negatywnie. Decyzję argumentuje m.in. zbyt dużymi kosztami dla budżetu państwa, ryzykiem powstania „dziur w prawie” wykorzystywanych przez przedsiębiorców oraz obecną sytuacją związaną z pandemią Covid-19.

Poprzednie Następne