Mężczyźni używający Wilkinson Sword pojawią się na billboardach w Warszawie, Pradze i Budapeszcie
  • 0
  • 2
18.08.2022

Mężczyźni używający Wilkinson Sword pojawią się na billboardach w Warszawie, Pradze i Budapeszcie

Ruszyła kampania z okazji 250-lecia marki Wilkinson Sword, pod hasłem „Celebrating your style”. Marka nie obchodzi typowego jubileuszu, lecz świętuje styl swoich konsumentów. Po wakacjach mężczyźni, którzy prześlą najciekawsze stylizacje z wykorzystaniem produktów marki, zostaną bohaterami kampanii i pojawią się na nośnikach OOH.

W aktywacji konsumenckiej marka zachęca do zakupu produktów Wilkinson Sword, przesłania swojego zdjęcia i pochwalenia się swoją stylizacją oraz odpowiedzi na pytanie „Dlaczego mój styl jest najlepszy?”. Wszystkie stylizacje prezentowane są na stronie www.wilkinson.style. Do wygrania jest 250 nagród (hulajnogi, smartwatche i zestawy słuchawek).

Po wakacjach mężczyźni, którzy prześlą najciekawsze stylizacje z wykorzystaniem produktów marki, zostaną bohaterami kampanii. Pojawią się na nośnikach OOH w centrach Warszawy, Pragi i Budapesztu. Ta część działań będzie realizowana pod hasłem „Pokaż swój styl na mieście”.

Do kampanii w każdym z krajów zaangażowano influencerów. Kampania prowadzona jest również w mediach społecznościowych.

Jubileuszowa kampania Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland) jest realizacją globalnej parasolowej komunikacji „250 years by your side”. Wszystkie pomysły realizowane w regionie (w Czechach, na Węgrzech i w krajach bałtyckich) wymyśliła agencja MullenLowe Warsaw. Media kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Wavemaker. Akcja wspierana jest komunikatami w punktach sprzedaży.

  • 2
Wilkinson Sword z aktywacją i kampanią regionalną

Wilkinson Sword z aktywacją i kampanią regionalną

Wilkinson Sword z aktywacją i kampanią regionalną
 

18 sierpnia 2022

17 sierpnia 2022