Wilkinson Sword i jego użytkownicy na billboardach - Marketing przy Kawie
Mężczyźni używający Wilkinson Sword pojawią się na billboardach w Warszawie, Pradze i Budapeszcie
  • 0
  • 2
18.08.2022

Mężczyźni używający Wilkinson Sword pojawią się na billboardach w Warszawie, Pradze i Budapeszcie

Ruszyła kampania z okazji 250-lecia marki Wilkinson Sword, pod hasłem „Celebrating your style”. Marka nie obchodzi typowego jubileuszu, lecz świętuje styl swoich konsumentów. Po wakacjach mężczyźni, którzy prześlą najciekawsze stylizacje z wykorzystaniem produktów marki, zostaną bohaterami kampanii i pojawią się na nośnikach OOH.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 sierpnia 2022

17 sierpnia 2022