Paloma Elsesser twarzą nowej kampanii Zalando na sezon jesień/zima 22 – „To ty tworzysz chwilę”
  • 1
  • 9
29.08.2022

Paloma Elsesser twarzą nowej kampanii Zalando na sezon jesień/zima 22 – „To ty tworzysz chwilę”

Supermodelka i aktywistka ruchu body positive Paloma Elsesser występuje w kampanii Zalando. Towarzyszy jej siostra, modelka i aktorka Ama. W spocie wystąpili także model Dylan Hasselbaink, muzyk Noah Levi i DJ Wolfram.

Marka Zalando rozpoczęła kampanię „To Ty tworzysz chwilę”. Prezentuje w niej najgorętsze trendy dostępne tej jesieni na platformie, podkreślając jednocześnie wagę osobistych, pełnych radości momentów związanych z modą. W spocie wystąpiła supermodelka Paloma Elsesser, rzeczniczka ruchu akceptacji ciała i świadomości zdrowia psychicznego.

Najnowsze trendy sezonu prezentuje także jej siostra, modelka Ama Elsesser. W filmie występują również:

  • austriacki DJ i model Wolfram;
  • holenderski model Dylan Hasselbaink;
  • niemiecki muzyk Noah Levi;
  • hiszpańska aktorka Hajar Brown.

Wideo przedstawia krótkie sceny z życia codziennego, w których uchwycone zostały pełne intymności chwile związane z modą. Kampania to opowieść o tym, jak nasze stylizacje mogą wpływać na radość, motywację i zadowolenie w codziennym życiu.

Spot został nakręcony przez znanego londyńskiego scenarzystę i reżysera Isaaca Locka. Zdjęcia wykonał niemiecki fotograf Jonas Unger. Stylizacjami zajęła się projektantka kostiumów Tereza Ortiz.

  • 9
Paloma Elsesser i inni modele w kampanii Zalando

Kampania Zalando na jesień i zimę 2022 (fot. Jonas Unger)

Paloma Elsesser i inni modele w kampanii Zalando
Paloma Elsesser i inni modele w kampanii Zalando

Paloma Elsesser w kampanii Zalando

Paloma Elsesser i inni modele w kampanii Zalando
Paloma Elsesser i inni modele w kampanii Zalando
Paloma Elsesser i inni modele w kampanii Zalando
Paloma Elsesser i inni modele w kampanii Zalando
Paloma Elsesser i inni modele w kampanii Zalando
Paloma Elsesser i inni modele w kampanii Zalando

29 sierpnia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2022

Polacy wciąż stawiają na stacjonarne zakupy, jednak e-commerce coraz popularniejszy – badanie EY

Wraz ze znoszeniem pandemicznych restrykcji Polacy chętniej decydowali się na powroty do sklepów stacjonarnych. Jeszcze w marcu 2021 r. 43% respondentów deklarowało, że odwiedza je rzadziej. Natomiast w maju 2022 r. ten odsetek spadł do 20%. Równocześnie rośnie grono konsumentów, którzy wybierają kanał e-commerce. Wyniki piątej polskiej edycji badania EY Future Consumer Index.