DPD Polska rozpoczyna kampanię - Marketing przy Kawie
DPD Polska rozpoczyna kampanię pod hasłem „W DPD to Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę”
  • 1
  • 4
30.08.2022

DPD Polska rozpoczyna kampanię pod hasłem „W DPD to Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę”

Od 29 sierpnia do 30 września trwa ogólnopolska kampania firmy spedycyjnej DPD Polska. Celem akcji jest zbudowanie wśród obecnych i potencjalnych klientów świadomości dotyczącej różnych możliwych sposobów odbioru paczek w DPD.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55084 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 sierpnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.08.2022

E-Commerce Polska Awards – znamy nominowanych

Poznaliśmy nominowanych jubileuszowej, 10. edycji konkursu E-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W ciągu ostatniej dekady spośród 1300 zgłoszeń przyznano 152 nagrody i kilkaset nominacji. Tegoroczna edycja przyniosła rekordową liczbę zgłoszeń i bardzo wyrównaną walkę o zwycięstwo. Przyznano aż 91 nominacji w 23 kategoriach. Kto dołączy do grona laureatów tego konkursu, dowiemy się podczas Gali Dekady – 22 września.

29 sierpnia 2022