DPD Polska rozpoczyna kampanię pod hasłem „W DPD to Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę”
  • 1
  • 4
30.08.2022

DPD Polska rozpoczyna kampanię pod hasłem „W DPD to Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę”

Od 29 sierpnia do 30 września trwa ogólnopolska kampania firmy spedycyjnej DPD Polska. Celem akcji jest zbudowanie wśród obecnych i potencjalnych klientów świadomości dotyczącej różnych możliwych sposobów odbioru paczek w DPD.

Zgodnie z hasłem przewodnim kampanii – „W DPD to Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę” – dziś to konsument decyduje o tym, gdzie, kiedy i jak odbierze swoją przesyłkę. Rolą firmy kurierskiej jest znaleźć odpowiedź na te oczekiwania, czyli dostosować się do preferencji odbiorcy. Zaoferować wybór i udostępnić narzędzia do zarządzania przesyłką. Wyboru opcji doręczenia można dokonać zarówno w momencie zakupów w sklepie internetowym, jak i później, gdy okaże się, że kurier nie zastanie odbiorcy w domu.

Spot promujący kampanię wyprodukował Papaya Films. Wideo wyreżyserował Filip Bartczak, a autorem zdjęć jest Igor Połaniewicz. W scenariuszu kampanii twórcy z Rostera Papaya starali się z humorem pokazać, jak różnymi i ciekawymi ludźmi są osoby pracujące w DPD. Celem kampanii było ukazanie, że kurierki i kurierzy są również konsumentami. Tak jak każdy z nas chcą decydować o tym, w jaki sposób będą odbierać swoje paczki.

Opinie nadawców i odbiorców oraz analiza ich potrzeb pomagają optymalizować ofertę rynkową e-commerce

DPD Polska podkreśla, że stawia na personalizację usług. W tym celu rozwija narzędzia włączające odbiorcę w logistykę doręczenia, takie jak aplikacja DPD Mobile czy portal nadaj.dpd.com.pl.

Wykorzystując dostępne kanały komunikacji, chcemy dotrzeć do obecnych i potencjalnych odbiorców. Prym wiedzie dostawa kurierska pod wskazany adres, jednak rośnie popularność odbiorów „w punkcie”. Konsolidując przesyłki w jednym miejscu, zmniejszają one ruch samochodów kurierskich w miastach. Samodzielny odbiór przesyłki przy okazji spaceru, zakupów w sklepie za rogiem czy w drodze z pracy jest postrzegany przez konsumentów jako przyjazny dla środowiska. Rozumiemy, że konsumenci prowadzą aktywny tryb życia, są bardziej mobilni i ich plany mogą się zmieniać. Liczymy, że kampania pokaże odbiorcom, jak łatwo jest wybrać spośród trzech opcji:

  • kurier,
  • punkt DPD Pickup,
  • automat paczkowy DPD Pickup Station

– komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska.

Kampania rozpoczęła się 29 sierpnia w mediach:

  • cyfrowych: na Instagramie, YouTube, CDA Premium, Player.pl, Allegro;
  • tradycyjnych: w ogólnopolskiej stacji Radio Eska, w RMF Maxxx (Kraków, Śląsk, Częstochowa).

Działania potrwają do 30 września.

  • 4
„To Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę” – DPD Polska rozpoczyna kampanię

„To Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę” – DPD Polska rozpoczyna kampanię

„To Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę” – DPD Polska rozpoczyna kampanię
„To Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę” – DPD Polska rozpoczyna kampanię
„To Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę” – DPD Polska rozpoczyna kampanię
 

30 sierpnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.08.2022

E-Commerce Polska Awards – znamy nominowanych

Poznaliśmy nominowanych jubileuszowej, 10. edycji konkursu E-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W ciągu ostatniej dekady spośród 1300 zgłoszeń przyznano 152 nagrody i kilkaset nominacji. Tegoroczna edycja przyniosła rekordową liczbę zgłoszeń i bardzo wyrównaną walkę o zwycięstwo. Przyznano aż 91 nominacji w 23 kategoriach. Kto dołączy do grona laureatów tego konkursu, dowiemy się podczas Gali Dekady – 22 września.

29 sierpnia 2022