1 1 0 0 0 18.01.2021Omar Sy rozwieszał w plakaty promujące serial „Lupin” Netfliksa, w którym gra główną rolęNetflix nakręcił serial inspirowany powieściami Maurice’a Leblanca o tajemniczym Arsène Lupinie. W tytułową rolę wcielił się Omar Sy. W ramach promocji serialu rozklejał plakaty w paryskim metrze.
0 1 0 0 0 18.01.2021Wskaźniki widoczności reklam spadły w IV kwartale 2020 r. Raport „Viewability Benchmark” MeetricsPo korzystnym dla reklamy wzroście wykorzystania mediów w II kwartale 2020 r. wskaźniki widoczności reklam display w IV kwartale ponownie spadły. Obecnie sięgają 53%. Wskaźniki widoczności reklam wideo wyniosły 73% w IV kwartale, co oznacza spadek o 2 punkty procentowe w ciągu trzech miesięcy. To wyniki najnowszego raportu „Viewability Benchmark” opublikowanego przez Meetrics.
1 1 0 0 0 18.01.2021Puma ogłasza współpracę z Joanną JędrzejczykDo zespołu Pumy dołącza nowa ambasadorka. Marka rozpoczyna działania z Joanną Jędrzejczyk – polską zawodniczką UFC.
2 10 0 0 0 18.01.2021Walentynkowa odsłona kampanii „Głośni w łóżku” marki Durex„Zostańcie w łóżku i odkryjcie rozkosz dopasowania” – brzmi hasło walentynkowej kampanii marki Durex. To kontynuacja ubiegłorocznego projektu „Głośni w łóżku”.
0 1 0 0 0 18.01.2021Starcom zajmie się obsługą mediową marki TarczyńskiProducent wędlin Tarczyński wybrał do obsługi mediowej agencję Starcom (Publicis Groupe). Decyzja o rozpoczęciu współpracy zapadła w wyniku przeglądu ofert domów mediowych.
1 3 0 0 0 18.01.2021„Niewidzialna przemoc” – SOS Wioski Dziecięce z kampanią o cyberprzemocy wśród nastolatkówPrawie połowa polskich nastolatków doświadczyła agresji w Internecie, a 39% z nich nie powiedziało o tym nikomu. Dlaczego? Na to pytanie starają się odpowiedzieć eksperci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i Państwowego Instytutu Badawczego NASK we wspólnej kampanii pod hasłem: „Przemoc w Internecie zostawia niewidzialne rany”.
0 1 0 0 0 18.01.2021Media i agencje o ofercie reklamowej na 2021 r. w panelu interaktywnym IAA PolskaPonad 200 managerów i specjalistów reprezentujących reklamodawców, agencje i media wzięło udział w panelu interaktywnym IAA Polska, który odbył się online 13 stycznia 2021 r. Czy oraz jak zmieniła się oferta reklamowa poszczególnych klas mediów na 2021 r.? Czy odpowiada ona oczekiwaniom marketerów i agencji mediowych? Na te pytania starali się odpowiedzieć zaproszeni eksperci.
1 1 0 0 0 18.01.20212 miliony złotych za emisję kampanii Ministerstwa Zdrowia o noszeniu maseczekW połowie listopada wystartowała kampania Ministerstwa Zdrowia kierowana do młodych ludzi. Zachęcała do noszenia maseczek. Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, koszt emisji tej kampanii to 2 mln zł.
1 5 0 0 4 18.01.2021Strajk Kobiet przerabia plakaty prolife na prochoiceStrajk Kobiet z Kłodzka i okolicznych powiatów odpowiedział na akcję prolife Fundacji Nasze Dzieci Kornice z początku grudnia. Organizacja wykorzystała te same dostępne w serwisach stockowych grafiki, jednak dodała do nich hasła, które zupełnie zmieniły przekaz.
0 4 0 0 0 18.01.2021Jubileuszowa edycja Mobile Trends Conference już w marcuJuż 4 i 5 marca odbędzie się 10., jubileuszowa edycja Mobile Trends Conference. Tym razem będzie to wydarzenie online. Na uczestników czekają dwa dni wypełnione prelekcjami i wymianą doświadczeń. Wieczorem, po zakończeniu pierwszego dnia konferencji odbędzie się tradycyjnie uroczysta Gala Mobile Trends Awards. Poznamy wtedy twórców najlepszych aplikacji i rozwiązań mobilnych 2020 r.