0 1 0 0 0 4.03.2024Już 20 marca IAB HowTo: Jakość nad iluzją, czyli jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu20 marca w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się kolejna konferencja z cyklu IAB HowTo. Tym razem dotyczyć będzie szeroko pojętej jakości w digitalu.
0 1 0 0 0 4.03.2024Żabka Jush przetestowała dostawy robotemPo zeszłorocznej dostawie dronem Żabka Jush przetestowała dostawy za pomocą samojezdnego robota w Warszawie.
0 1 0 0 0 4.03.2024BioFeed wybrał Bluecloud Interactive do obsługi digitalBioFeed, polski producent pasz i karm dla zwierząt powierzył działania digitalowe agencji Bluecloud Interactive. Firma w ubiegłym roku uruchomiła Centrum Badawczo-Rozwojowe w Pasłęku i skupia się na rozwoju sektora petfood.
1 2 0 0 0 4.03.2024Nowa odsłona kampanii Tymbarku „Pijesz owoc, pijesz porcję”Ruszyła kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku jest równoważna jednej z pięciu porcji owoców i warzyw, które powinniśmy uwzględnić w codziennej diecie.
2 1 0 0 0 4.03.2024The:protocol w kampanii o zarobkach w branży IT i o tym, po co jest siatka wynagrodzeńWystartowała szerokozasięgowa kampania serwisu Theprotocol.it (Grupa Pracuj). Dotyczy kwestii porównywania zarobków w IT. Platforma rekrutacyjna dla sektora tech zachęca do korzystania z siatki wynagrodzeń.
1 1 0 0 0 4.03.2024Zestaw Super Combo McDonald’s z kampanią reklamowąOd 4 marca w McDonald’s dostępny jest zestaw składający się z dwóch wybranych burgerów, średnich frytek oraz średniego napoju. Wprowadzeniu oferty towarzyszy kampania reklamowa.
1 4 0 0 0 4.03.2024Małpa i Grucha w kampanii firmy UniqaWystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej marki Uniqa. Ponownie występuje w niej Mirosław Zbrojewicz w roli Gruchy z filmu „Chłopaki nie płaczą”. Towarzyszy mu Sławomir Sulej, czyli Małpa z „Poranku Kojota”.
0 1 0 0 0 4.03.2024Julia Wieniawa ambasadorką marki LiptonCelem kampanii marki Lipton „Do przyjemności mamy talent” jest zainspirowanie młodych konsumentów do sięgania po owocowe herbaty i odkrywania małych przyjemności na co dzień. Ambasadorką marki została aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
1 7 0 0 0 3.03.2024Czy wybuch konfetti może stać się kolejnym charakterystycznym zasobem marki McDonald’s?McDonald's w Kanadzie uruchamia kolejne lub reaktywuje dotychczasowe lokale. Chce robić to w atmosferze hucznego świętowania. Przygotował więc wizualizacje, które przedstawiają charakterystyczne pozycje z jego menu w formie chmury kolorowego konfetti. Czy mogą to być kolejne distinctive brand assets tej sieci?
0 1 0 0 0 3.03.2024Sieć fast food Wendy’s wprowadzi dynamiczne ceny? Najpierw o tym poinformowała, później zaprzeczyłaPrezes zarządu Wendy's poinformował o planach wprowadzenia cen dynamicznych. Tego rodzaju ceny są ustalane w zależności od popytu, np. w różnych porach dnia. Takie praktyki stosuje m.in. Uber czy linie lotnicze. Po kilku dniach jednak sieć zaprzeczyła, jakoby miała takie plany.