Małpa i Grucha w kampanii firmy Uniqa
  • 1
  • 4
4.03.2024

Małpa i Grucha w kampanii firmy Uniqa

Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej marki Uniqa. Ponownie występuje w niej Mirosław Zbrojewicz w roli Gruchy z filmu „Chłopaki nie płaczą”. Towarzyszy mu Sławomir Sulej, czyli Małpa z „Poranku Kojota”.

Ubezpieczyciel reklamuje tą drogą pakiet OC z usługą naprawy na miejscu, także w przypadku awarii, z holowaniem i autem zastępczym w korzystnej cenie.

Spot ponownie utrzymany jest w konwencji filmowej i nawiązuje do historii z filmu „Poranek Kojota”. Ponownie występuje w nim znany z poprzedniej reklamy duet, czyli Mirosław Zbrojewicz i piesek chihuahua o imieniu Bella. Po raz pierwszy towarzyszy im Sławomir Sulej, który przed laty stworzył kreację Małpy w filmie „Poranek Kojota”.

Kampania potrwa do końca roku. Realizowana jest za pomocą spotów 15- i 30-sekudnowych emitowanych w stacjach telewizyjnych oraz ich platformach VOD. Spot wyreżyserował Michał Sabliński. Za kreację odpowiada agencja kreatywna PZL, a za produkcję dom produkcyjny Bomaye. Zakup mediów realizują domy mediowe Arena Media oraz ValueMedia.

  • 4
Małpa i Grucha w kampanii Uniqa

Małpa i Grucha w kampanii firmy Uniqa

Małpa i Grucha w kampanii Uniqa
Małpa i Grucha w kampanii Uniqa
Małpa i Grucha w kampanii Uniqa

4 marca 2024

3 marca 2024

1 marca 2024