- 2
- 1
The:protocol w kampanii o zarobkach w branży IT i o tym, po co jest siatka wynagrodzeń
Wystartowała szerokozasięgowa kampania serwisu Theprotocol.it (Grupa Pracuj). Dotyczy kwestii porównywania zarobków w IT. Platforma rekrutacyjna dla sektora tech zachęca do korzystania z siatki wynagrodzeń.
Kampania ma za cel zbudowanie świadomości użytkowników na temat rozwijanej przez serwis funkcjonalności, jaką jest siatka wynagrodzeń. Aktywności prowadzone są w całej Polsce, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i cyfrowych. Kreacje związane z kampanią będą widoczne m.in.:
- w 640 kinach w całej Polsce (m.in. spoty przed seansami Diuny 2),
- na muralach (m.in. Warszawa, Łódź, Gdańsk i Katowice) i siatkach wielkoformatowych w dużych miastach,
- na nośnikach cyfrowych w warszawskim metrze.
Towarzyszą im działania PR i performance na platformach social media. W ramach działań teaserowych The:protocol przygotował także akcję typu guerilla marketing dla studentów Politechniki Warszawskiej. Zrealizował ją Nikodem Rudziński prowadzący kanał poświęcony technologii Szhakal.
Na kreacjach pojawiają się hasła, które mają wpisywać się w dyskusję o jawności i transparentności zarobków w branży IT:
- Czujesz, że możesz zarabiać więcej? Teraz możesz to sprawdzić!
- Pozwól sobie zarabiać więcej. Konkretnie sporo więcej
– Zależało nam na zaplanowaniu takich działań, które będą kreatywne, niestandardowe i przykują uwagę tych osób, które faktycznie skorzystają z atutów funkcjonalności, jaką jest siatka wynagrodzeń. Na rynku pracy IT obecnie bardzo dużo się dzieje. Dla nas fundamentem każdych działań są badania użytkowniczek i użytkowników, które doskonale pokazują aktualne tendencje i przemiany. Udowodniły nam, że kwestia jasnej, konkretnej komunikacji potencjalnych zarobków jest obecnie kluczowa. Dlatego to właśnie na niej się skoncentrowaliśmy projektowo i marketingowo – mówi Mira Winter, brand managerka The:protocol.
Kampania potrwa do połowy kwietnia. Za pomysł kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Osom Studios. Koordynacja projektu, planowanie i zakup mediów – Natalia Drzewiecka z K2 Precise. Działania social media realizują agencje Kerris i Linkleaders. Ta druga zajmuje się także działaniami PR. Mural zrealizowało Good Looking Studio.
- 1