- 0
- 1
Nestle rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Vitaflo
Nestlé wybrało agencję Kamikaze w przetargu na obsługę digitalową marki produktów specjalistycznego postępowania dietetycznego Vitaflo. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.
Grupą docelową marki Vitaflo są osoby z fenyloketonurią (PKU) oraz ich rodziny i znajomi – osoby związane pośrednio lub bezpośrednio z tym schorzeniem. Umowa pomiędzy firmami została podpisana bezterminowo.
Zakres współpracy obejmuje stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji marki Vitaflo w digitalu oraz wypracowanie nowej linii wizualnej wraz z logotypem. Agencja Kamikaze w ramach działań prowadzi kanały social media: Facebook oraz Instagram. Przeprowadza tam też działania dodatkowe, jak konkursy i aktywacje.
W zakresie prac są również sezonowe kampanie, sesje fotograficzne i wideo oraz odświeżenie strony internetowej wraz z nowym contentem.
Umowa pomiędzy firmami została podpisana bezterminowo.
- 1