Vitaflo (Nestlé) pod opieką Kamikaze w digitalu - Marketing przy Kawie
Nestle rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Vitaflo
  • 0
  • 1
22.02.2023

Nestle rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Vitaflo

Nestlé wybrało agencję Kamikaze w przetargu na obsługę digitalową marki produktów specjalistycznego postępowania dietetycznego Vitaflo. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55059 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lutego 2023

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2023

„Razem najlepiej” – przekonuje w kampanii wizerunkowej Castorama

W lutym wystartowała kampania wizerunkowa Castoramy. „Razem najlepiej”, czyli przewodnie hasło, odnosi się do tego, co dla nas jako społeczeństwa ma największą wartość: wspólnoty. Castorama chce inspirować, łączyć i zachęcać do podejmowania wspólnych działań w gronie rodziny, przyjaciół, znajomych czy też sąsiadów. Firma podkreśla, że w duchu działań #razem działa również wspólnie ze swoimi klientami, doradzając i pomagając w remontach i zmianach w domach Polaków.