Nestle rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Vitaflo
  • 0
  • 1
22.02.2023

Nestle rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Vitaflo

Nestlé wybrało agencję Kamikaze w przetargu na obsługę digitalową marki produktów specjalistycznego postępowania dietetycznego Vitaflo. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.

Grupą docelową marki Vitaflo są osoby z fenyloketonurią (PKU) oraz ich rodziny i znajomi – osoby związane pośrednio lub bezpośrednio z tym schorzeniem. Umowa pomiędzy firmami została podpisana bezterminowo.

Zakres współpracy obejmuje stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji marki Vitaflo w digitalu oraz wypracowanie nowej linii wizualnej wraz z logotypem. Agencja Kamikaze w ramach działań prowadzi kanały social media: Facebook oraz Instagram. Przeprowadza tam też działania dodatkowe, jak konkursy i aktywacje.

W zakresie prac są również sezonowe kampanie, sesje fotograficzne i wideo oraz odświeżenie strony internetowej wraz z nowym contentem.

Umowa pomiędzy firmami została podpisana bezterminowo.

  • 1
Agencja Kamikaze wygrała przetarg reklamowy

Nestle rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Vitaflo

22 lutego 2023

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2023

„Razem najlepiej” – przekonuje w kampanii wizerunkowej Castorama

W lutym wystartowała kampania wizerunkowa Castoramy. „Razem najlepiej”, czyli przewodnie hasło, odnosi się do tego, co dla nas jako społeczeństwa ma największą wartość: wspólnoty. Castorama chce inspirować, łączyć i zachęcać do podejmowania wspólnych działań w gronie rodziny, przyjaciół, znajomych czy też sąsiadów. Firma podkreśla, że w duchu działań #razem działa również wspólnie ze swoimi klientami, doradzając i pomagając w remontach i zmianach w domach Polaków.