0 2 0 0 0 13.02.2023Chajzer, Doda i Rozenek-Majdan z zarzutami UOKiKPrezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty kolejnej trójce influencerów: Filipowi Chajzerowi, Dorocie Rabczewskiej oraz Małgorzacie Rozenek-Majdan w związku z nieprawidłowym oznaczaniem treści reklamowych w mediach społecznościowych. Ponadto za brak współpracy z UOKiK została ukarana spółka Prime MMA, która organizuje i transmituje w internecie pojedynki influencerów.
0 1 0 0 0 13.02.2023PayTel wybrał w przetargu agencję PRDostawca usług płatniczych PayTel wybrał w przetargu PR Calling. Agencja zajmie się komunikacją zewnętrzną firmy, w tym działaniami media relations, PR-em produktowym i korporacyjnym, pozycjonowaniem ekspertów oraz bieżącym konsultingiem.
0 1 0 0 0 13.02.2023Jak zaplanować program lojalnościowy? – bezpłatny webinar 16 lutegoJuż 16 lutego o godz. 10:00 będzie można wziąć udział w webinarze „Jak zaplanować program lojalnościowy?”. Organizuje go firma Viscale (grupa Eura7).
0 2 0 0 0 13.02.2023Holenderska spółka przyjmuje branding polskiego partnera. Nazywa się teraz Strix NLAgencja e-commerce Strix wykonuje kolejne kroki w rozwoju zagranicznym. Od 1 lutego br. zmienia nazwę swojego holenderskiego partnera ShopWorks na Strix Netherlands i pogłębia integrację tamtejszego oddziału z polską strukturą.
1 2 0 0 0 13.02.2023Coca-Cola i Rosalía – limitowana edycja napojuCoca-Cola do współpracy zaprosiła piosenkarkę Rosalíę. Inspiracją wspólnych działań była muzyczna transformacja, jakiej twórczyni dokonała w ciągu ostatnich lat. Coca-Cola Zero Sugar Movement to najnowsza odsłona smakowa w ramach Coca-Cola Creations.
0 1 0 0 0 11.02.2023Pepco pierwszą polską firmą w Better CottonPepco jako pierwsza firma pochodząca z Polski dołączyło do Better Cotton. Misją tej międzynarodowej organizacji non-profit jest pomoc społecznościom zajmującym się produkcją bawełny. Celem marki jest, aby do 2025 r. 25 proc. kupowanej przez nią bawełny pochodziło z bardziej odpowiedzialnych źródeł.
1 1 0 0 0 11.02.2023Ceneo w stylu lat 90. na swoje 18 urodziny14 lutego Ceneo świętuje swoje 18 urodziny. Z tej okazji marka wypuściła nową reklamę, której akcja dzieje się w latach 90.
0 1 0 0 0 10.02.2023Jak zmienia się e-klient? Raport z badania ilościowego Inquiry „Zakupy internetowe Polaków 2022”Zakupy internetowe są już w Polsce zjawiskiem powszechnym. Niemal wszyscy kupujemy online przynajmniej od czasu do czasu. Mamy swoje ulubione ścieżki zakupu, wypracowane zwyczaje, a przy tym coraz sprawniej i chętniej korzystamy z nowych technologii, które ułatwiają korzystanie z e-commerce. Agencja Inquiry po raz czwarty przeprowadziła badanie opisujące zachowania w zakresie zakupu produktów i usług w internecie.
0 1 0 0 0 10.02.2023Ponad 40 proc. Polaków zamierza celebrować walentynki w 2023 r. – wskazuje Barometr ProvidentaCo trzeci Polak nie planuje nic szczególnego na 14 lutego. Co czwarty nie podjął jeszcze decyzji – wynika z najnowszej edycji Barometru Providenta. Podobnie jak w ubiegłym roku ulubionym sposobem na spędzenie walentynek jest samodzielne przygotowanie uroczystej kolacji w domu.
0 1 0 0 0 10.02.2023Polskie agencje w finale Sabre EMEA Awards 2023W tegorocznej edycji zgłoszono 760 indywidualnych kampanii. Łącznie dało to 2200 zgłoszeń, ponieważ niektóre były prezentowane w kilku kategoriach. Osiem agencji z Polski znalazło się w finale. Zwycięzców poznamy 23 marca na gali we Frankfurcie. Organizowany przez PRovoke Media Sabre EMEA to największy europejski konkurs branży public relations.