0 1 0 21.02.2024Unilever rozstrzyga przetarg na obsługę influencerską marki Knorr NudleThat One Agency wygrała przetarg na obsługę influencerską marki z portfolio Unilevera – Nudli Knorr. Pierwszym zrealizowanym projektem jest „Ser w Ziomach” – aktywacja influencerska z wykorzystaniem TikToka i Instagrama.
0 2 0 21.02.2024W ramach grupy 45Avenue powstaje firma 45AIWojciech Borowski, group CEO McCann Poland oraz Krzysztof Kawa, group CFO 45Avenue ogłaszają powstanie firmy 45AI. Nowa spółka specjalizować się będzie w produktach marketingowych oraz rozwiązaniach opartych na technologii AI, przeznaczonych dla firm z kategorii Enterprise w Polsce i za granicą.
0 1 0 21.02.2024iTaxi wybrała Monday Comms do obsługi PRFirma taksówkarska iTaxi rozpoczęła współpracę z Monday Comms (część Monday Group). Agencja odpowiada za relacje z mediami oraz wzrost świadomości marki wśród partnerów biznesowych i klientów indywidualnych.
1 2 0 21.02.2024Jacobs ma nową platformę komunikacyjną, pozycjonowanie i identyfikację wizualną opakowańW lutym wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs. Jej hasło brzmi: „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw.
1 1 0 21.02.2024Kampania telewizyjna sosów pieczeniowych WiniaryKampania pod hasłem „Sos pieczeniowy Winiary. Nabieraj ze smakiem” wprowadza nową platformę komunikacji i prezentuje produkty jako niezastąpiony element współczesnych dań, który sprawia, że potrawy stają się jeszcze smaczniejsze, a my nabieramy na nie jeszcze większego apetytu.
0 1 0 21.02.2024Czy 2024 r. będzie korzystniejszy dla handlu? – raport „State of Retail”Generatywna sztuczna inteligencja, m-commerce, personalizacja oraz lojalizujące aplikacje mobilne będą głównymi czynnikami wpływającymi na decydentów polskiego handlu. Tak wskazali eksperci biorący udział w badaniach Barometr Retail w 2023 r.
0 4 0 21.02.2024Polityk, influencer i marketer to zawody o najniższym znaczeniu społecznym – raport No Fluff JobsNajmniejszym poważaniem Polacy darzą zawody polityka i influencera. Mają one też zdaniem badanych niskie znaczenie społeczne. Tu na trzecim miejscu plasują się specjaliści ds. marketingu. Tak wynika z raportu serwisu No Fluff Jobs „Ranking zawodów 2024. Jak Polki i Polacy oceniają wybrane profesje?”.
0 2 0 21.02.2024Coraz więcej błędów językowych w internecie. Nadwyraz.com publikuje listę 50 występujących najczęściej w 2023 r.Nadwyraz.com opracował ranking 50 najczęstszych błędów językowych w internecie w 2023 r. Raport powstał z okazji zbliżającego się 21 lutego Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego.
1 1 0 21.02.2024Airbnb chce dzięki reklamom edukować ludzi, a nie zwiększać sprzedażZałożyciel i CEO Airbnb, Brian Chesky zadeklarował na spotkaniu z inwestorami, że reklamy marki mają na celu „edukowanie ludzi”, a nie bezpośrednio zwiększanie sprzedaży. Od kilku lat firma więcej wydaje na budowanie marki niż na działania performance.
0 2 0 20.02.2024YouGov Ad Awareness 2023 – najsilniejsze marki pod względem znajomości reklamAgencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki były najbardziej widoczne na polskim rynku w roku 2023, jeśli chodzi o znajomość reklam wśród ogółu dorosłych Polaków.